Майкл Беннетт
Майкл Беннетт (8 квітня 1943 - 2 липня 1987) був американським директором музичного театру, письменником, балетмейстером і танцюристом. Він виграв сім премії «Тоні» за свою хореографію і напрямок Бродвейских шоу і був призначений на ще одинадцять.
Беннетт поставив Обіцянки, Обіцянки, Божевілля і Компанію. У 1976 він виграв премію «Тоні» за Кращий Напрямок мюзиклу і премію «Тоні» за Кращу Хореографію для отримав Пулітцерівську премію музичного Кордебалет. Беннетт, під егідою виробника Джозефа Пеппі, створив Кордебалет, заснований на процесі семінару, який він вів. Він також направив і co-choreographed Дівчата мрії з Майклом Пітерсом.
Молодість і кар'єра
Беннеттом був народжений Майкл Беннетт Діфіглія в Буффало, Нью-Йорк, сина Хелен (уроджений Тернофф), секретар, і Сальваторе Джозеф Діфіглія, фабричний робітник. Його батько був римсько-католицьким та італійським американцем, і його мати була єврейкою. Він вивчив танець і хореографію в його підлітковому віці і організував багато шоу в його місцевій середній школі перш вибувають, щоб прийняти роль Дитину Джона в США і турів по Європі Вестсайдська історії.
Кар'єра Беннетта як бродвейський танцюрист почалася в Бетті комдив-Адольф Грін-Джул Стайн 1961 року, що музичні Метро Для Сну, після якого він з'явився в Мередіт Віллсоне, Ось Любов і недовговічний Bajour. У середині 1960-х він був показаним танцюристом на серійному тарарамі поп-музики NBC, де він зустрів колегу - танцівницю Донну Маккекні.
Беннетт дебютував з Радісною Шумом (1966), який тривав лише дванадцять дій, і в 1967 слідував за ним з іншого невдачею, Генрі, Милий Генрі (заснований на Пітер Селлерс знімають Світ Генрі Орінта). Успіх нарешті прибув в 1968, коли він поставив хіт музичні Обіцянки, Обіцянки на Бродвеї. З сучасним популярним рахунком Бертом Бакарі і Хелом Девідом, острящей книгою Ніла Саймона і добре отриманих виробничих чисел Беннетта, включаючи «Туреччину Час Lurkey», шоу пройшло за 1 281 дією. За наступні кілька років він заробив похвалу за свою роботу над прямими Гілками гри з Садой Томпсон і музичний Кокос з Кетрін Хепберн. Вони супроводжувалися двома виробництвом Стівена Сондхейма, Компанією і божевіллям co-directed з Хелом Принцом.
У 1973 Беннетта попросили виробники Джозеф Кіпнесс і Ларрі Кеша прийняти хворі Області Сая Коулмана-Дороті музичні Гойдалки. Заміни директора Еда Шерін і балетмейстера Гровера Дейла, він попросив необмежений контроль з виробництва як директор і балетмейстер і отримав кредит як «який написав, спрямований, і поставив» шоу.
Кордебалет і 1980-і
Наступний проект Беннетта був кордебалету
Є деякі зняті звіти, які свідчать про початкову влади шоу. Телевізійний господар ток-шоу Філ Донахью присвятив усе програму оригінальному кидка, під час якого вони згадують і відтворюють деякі музичні числа. 2008 повнометражний документальний фільм «Кожен Невеликий Крок» хроніки процес кастингу відродження кордебалету 2006 року, з відтвореної хореографією давнім партнером Беннетта Беайорком Лі, і, в ході фільму, сага оригінального виробництва переказана також, за допомогою старих уривків з фільму і викривають інтерв'ю від оригінальних співробітників, включаючи Лі, Боба Авіена (хто був оригінальним co-балетмейстером шоу з Беннеттом і директором по відродженню), композитор Марвін Хемліш і ведуча леді оригіналу, Донна Маккекні.
Беннетт, наступний музичний, був проектом про роман в пізньому віці під назвою Танцювальний зал. Хоча фінансово невдалий, це зібрало сім призначень премії «Тоні», і Беннетт переміг один для Кращою хореографії. Він визнав, що будь-який проект, який слідував за кордебалету, був зобов'язаний бути розчаруванням. У Беннетта був інший хіт 1981 з Дівчатами мрії, закулісної епопеєю про жіночій групі як Supremes і конфіскація чорної музики білої індустрією звукозапису. На початку 1980-х, Беннетт працював над різними проектами, один з яких був названий Дитячий Хрестовий похід, заснований на легендарній історії «Дитячий Хрестовий похід», але жоден з них не досяг стадії.
Він завжди співпрацював зі своїм помічником Бобом Авіеном, який був другом на все життя.
У 1985 Беннетт залишив майже закінчений музичний Скандал письменником Треві Сильверман і автором пісень Джиммі Веббом, який розвивався протягом майже п'яти років через ряд виробництва семінару. Шоу сексуально сміливо, але консервативний клімат і зростаюча паніка СНІДу зробили його навряд чи комерційним матеріалом. З ним тоді уклали контракт, щоб направити виробництво Уест-Енду Шахів, але повинен був піти в січні 1986 через його слабке здоров'я, залишивши Тревора Нунна, щоб закінчити виробництво, використовуючи вже уповноважені набори Беннетта.