Майкл Беннетт

Майкл Беннетт (8 квітня 1943 - 2 липня 1987) був американським директором музичного театру, письменником, балетмейстером і танцюристом. Він виграв сім премії «Тоні» за свою хореографію і напрямок Бродвейских шоу і був призначений на ще одинадцять.

Беннетт поставив Обіцянки, Обіцянки, Божевілля і Компанію. У 1976 він виграв премію «Тоні» за Кращий Напрямок мюзиклу і премію «Тоні» за Кращу Хореографію для отримав Пулітцерівську премію музичного Кордебалет. Беннетт, під егідою виробника Джозефа Пеппі, створив Кордебалет, заснований на процесі семінару, який він вів. Він також направив і co-choreographed Дівчата мрії з Майклом Пітерсом.

Молодість і кар'єра

Беннеттом був народжений Майкл Беннетт Діфіглія в Буффало, Нью-Йорк, сина Хелен (уроджений Тернофф), секретар, і Сальваторе Джозеф Діфіглія, фабричний робітник. Його батько був римсько-католицьким та італійським американцем, і його мати була єврейкою. Він вивчив танець і хореографію в його підлітковому віці і організував багато шоу в його місцевій середній школі перш вибувають, щоб прийняти роль Дитину Джона в США і турів по Європі Вестсайдська історії.

Кар'єра Беннетта як бродвейський танцюрист почалася в Бетті комдив-Адольф Грін-Джул Стайн 1961 року, що музичні Метро Для Сну, після якого він з'явився в Мередіт Віллсоне, Ось Любов і недовговічний Bajour. У середині 1960-х він був показаним танцюристом на серійному тарарамі поп-музики NBC, де він зустрів колегу - танцівницю Донну Маккекні.

Беннетт дебютував з Радісною Шумом (1966), який тривав лише дванадцять дій, і в 1967 слідував за ним з іншого невдачею, Генрі, Милий Генрі (заснований на Пітер Селлерс знімають Світ Генрі Орінта). Успіх нарешті прибув в 1968, коли він поставив хіт музичні Обіцянки, Обіцянки на Бродвеї. З сучасним популярним рахунком Бертом Бакарі і Хелом Девідом, острящей книгою Ніла Саймона і добре отриманих виробничих чисел Беннетта, включаючи «Туреччину Час Lurkey», шоу пройшло за 1 281 дією. За наступні кілька років він заробив похвалу за свою роботу над прямими Гілками гри з Садой Томпсон і музичний Кокос з Кетрін Хепберн. Вони супроводжувалися двома виробництвом Стівена Сондхейма, Компанією і божевіллям co-directed з Хелом Принцом.

У 1973 Беннетта попросили виробники Джозеф Кіпнесс і Ларрі Кеша прийняти хворі Області Сая Коулмана-Дороті музичні Гойдалки. Заміни директора Еда Шерін і балетмейстера Гровера Дейла, він попросив необмежений контроль з виробництва як директор і балетмейстер і отримав кредит як «який написав, спрямований, і поставив» шоу.

Кордебалет і 1980-і

Наступний проект Беннетта був кордебалету

Музичне було сформовано з сотень годин записаних на плівку зустрічей з бродвейськими танцюристами. Беннетт був запрошений на сесії спочатку як спостерігач, але скоро прийняв управління. Він co-choreographed і спрямований виробництво, яке дебютувало в травні тисячу дев'ятсот сімдесят п'ять поза Бродвею. Це виграло дев'ять премії «Тоні» і Пулітцерівську премію 1976 за Драму. Він пізніше стверджував, що міжнародний успіх кордебалет став на заваді, як, багато міжнародних компаній якого музичний вимагали його повністю зайнятого уваги. Беннетт пізніше став би творчим консультантом для версії фільму 1985 музичного, але лівого через творчі відмінностей. Він завжди шукав творчий контроль над своїми проектами, але голлівудські продюсери не бажали дати йому вплив, яке він зажадав.

Є деякі зняті звіти, які свідчать про початкову влади шоу. Телевізійний господар ток-шоу Філ Донахью присвятив усе програму оригінальному кидка, під час якого вони згадують і відтворюють деякі музичні числа. 2008 повнометражний документальний фільм «Кожен Невеликий Крок» хроніки процес кастингу відродження кордебалету 2006 року, з відтвореної хореографією давнім партнером Беннетта Беайорком Лі, і, в ході фільму, сага оригінального виробництва переказана також, за допомогою старих уривків з фільму і викривають інтерв'ю від оригінальних співробітників, включаючи Лі, Боба Авіена (хто був оригінальним co-балетмейстером шоу з Беннеттом і директором по відродженню), композитор Марвін Хемліш і ведуча леді оригіналу, Донна Маккекні.

Беннетт, наступний музичний, був проектом про роман в пізньому віці під назвою Танцювальний зал. Хоча фінансово невдалий, це зібрало сім призначень премії «Тоні», і Беннетт переміг один для Кращою хореографії. Він визнав, що будь-який проект, який слідував за кордебалету, був зобов'язаний бути розчаруванням. У Беннетта був інший хіт 1981 з Дівчатами мрії, закулісної епопеєю про жіночій групі як Supremes і конфіскація чорної музики білої індустрією звукозапису. На початку 1980-х, Беннетт працював над різними проектами, один з яких був названий Дитячий Хрестовий похід, заснований на легендарній історії «Дитячий Хрестовий похід», але жоден з них не досяг стадії.

Він завжди співпрацював зі своїм помічником Бобом Авіеном, який був другом на все життя.

У 1985 Беннетт залишив майже закінчений музичний Скандал письменником Треві Сильверман і автором пісень Джиммі Веббом, який розвивався протягом майже п'яти років через ряд виробництва семінару. Шоу сексуально сміливо, але консервативний клімат і зростаюча паніка СНІДу зробили його навряд чи комерційним матеріалом. З ним тоді уклали контракт, щоб направити виробництво Уест-Енду Шахів, але повинен був піти в січні 1986 через його слабке здоров'я, залишивши Тревора Нунна, щоб закінчити виробництво, використовуючи вже уповноважені набори Беннетта.

1 2

Схожі роботи