Організація та ефективність рекламної діяльності на підприємстві

ЗМІСТ

Вступ 3

1. Поняття, види і значення реклами в сучасній економіці 5

2. Організація рекламної діяльності фірми 9

2.1 Загальна характеристика ТзОВ «Рум’янець» 9

2.2. Аналіз маркетингової діяльності та оцінка ефективності реклами ТзОВ "Рум’янець». 16

2.3. Недоліки, переваги та пропозиції щодо рекламної компанії ТзОВ «Рум’янець» 23

3. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності підприємства 26

4. Охорона праці на підприємстві «Рум’янець» 29

Висновки та пропозиції 32

Перелік використаних джерел 35

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 35

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні