Особливості маркетингової діяльності ТЦ "Едельвейс"

План

Вступ 3

Розділ І. Особливості формування цінової політики торговельного підприємства. 5

Розділ ІІ. Аналіз маркетингової діяльності ТЦ. «Едельвейс» 9

2.1 Коротка характеристика господарської діяльності ТЦ. «Едельвейс». 16

2.2. Аналіз господпрської діяльності та показники 19

2.3 Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві ТЦ. «Едельвейс» 21

2.4 Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. 24

Висновок 27

Список використаної літератури 29

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 29

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні