Дидактические предпосылки ситуативного обучения в начальных классах

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 2

РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СИТУАТИВНОГО НАВЧАННЯ.. 4

1.1. Використання методу ситуативного навчання у загальноосвітніх школах. 4

1.2. Технології ситуативного моделювання. 6

1.3. Навчально-виховний потенціал проблемно-ситуативних завдань. 14

РОЗДІЛ 2. МОВЛЕННЄВО-СИТУАТИВНІ ЗАВДАННЯ У СИСТЕМІ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 21

2.1. Структура і основні компоненти навчально-мовленнєвої ситуації 22

2.2. Вправи, спрямовані на оволодіння мовною теорією, формування умінь вживати самостійні частини мови у власному мовленні 23

2.3. Вправи, спрямовані на побудову власних висловлювань з використанням виучуваного мовного матеріалу у певних стилях та жанрах мовлення. 27

2.4. Вправи, поштовхом до виконання яких виступають уявні ситуації без опори на готовий текст. 31

ВИСНОВКИ.. 36

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 38

Цена: 250грн.
Количество страниц: 39

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа