Деловая одежда и имидж референта
Зміст
Вступ.
Розділ І. Ділові і особисті якості секретаря референта.
1. 1. Що повинен знати і уміти секретар.
1. 2. Посадові обов'язки.
1. 3. Імідж секретаря-референта.
1. 4. Професійні і особисті якості помічника керівника.
Висновок.
Список використаної літератури.
Вступ
Прийнято вважати, і абсолютно обґрунтовано, що кожна людина представляє собою унікальну особу. А що це таке, власне, особа? Що ховається за цим поняттям?
Сучасна психологія розуміє під особою більш менш автономну, стійку систему соціально значущих індивідуальних психологічних характеристик людини, що роблять його саме таким, а не іншим визначальних його самосвідомість, поведінка, здібності, творчі можливості, відношення до себе і іншим людям, словом - весь його вигляд, рівень домагань і реальна поведінка
На основі отриманих від природи даних (а у разі потреби і дещо підкорректувавши їх) можна сформувати себе як особу, здатну оволодіти бажаною професією, приносити користь суспільству і собі і одержувати задоволення від роботи, що виконується. Повною мірою все сказане відноситься до професії секретаря.
Йдеться про секретаря підприємства, установи, організації будь-якої форми господарювання. Вказана професія дуже поширена у всьому світі, особливо серед дівчат і молодих жінок, але не мало на секретарській роботі зайнято і чоловіків. За рубежем посада секретаря фірми для молодого чоловіка вважається престижною і досить високо оплачується. Популярність цієї професії в сучасній Росії підвищується у зв'язку з переходом до ринкової економіки і появою маси нових підприємницьких і інших структур. Але в той же час підвищується і рівень професійних і інших вимог до особи секретаря.
Секретар - обличчя установи. По його роботі і поведінці судять про фірму. Секретар повинен дотримуватися "ділового фірмового стилю". Точність, компетентність, коректність, оперативність, лаконізм, ввічливість і доброзичливість - ось основні його принципи і їх треба дотримувати в роботі.
Розділ І. Ділові і особисті якості секретаря референта
1. 1. Що повинен знати і уміти секретар.
Секретар-референт повинен знати:
Правові основи управління:
Адміністративне, трудове і господарське право; законодавчо-нормативні акти, визначальні порядок роботи організації того типу, де він працює;
Основи управління:
Систему органів влади і управління в країні і в своєму регіоні принципи організації державних, суспільних, кооперативних і приватних організацій; галузь в якій він працює, її взаємозв'язки функцій, задачі, структуру організації, в якій він працює, її зв'язку по вертикалі і горизонталі; основи менеджменту; основи наукової організації управлінської праці: нормативно-методичні документи по забезпеченню управлінської діяльності інформаційної документації; обчислювальну і організаційну техніку; основи загальної соціальної психології; основи естетики і етики; діловодство: методи створення і оформлення документів, організацію