Делопроизводство и его роль в менеджменте предприятия
Зміст
Вступ. 3
1. Сутність та зміст діловодства. 5
1.1. Роль діловодства в менеджменті 6
1.2. Класифікація документів. 9
2. Організація діловодства у підприємстві 13
2.1. Організаційні форми діловодства. 14
2.2. Основні вимоги до організації документообігу в підприємстві 16
2.3. Стиль сучасного ділового письма. 19
3. Робота з вхідними та вихідними документами. 23
3.1. Робота з документами, що надходять на підприємство. 25
3.2. Робота з вихідними документами. 31
3.3. Розгляд документів на підприємствах та прийняття рішень. 32
3.4. Види документів власного архіву. 34
4. Документування господарсько-договірної діяльності та процес вдосконалення діловодства на підприємстві 38
Висновки. 42
Список використаної літератури. 43
Додатки. 45
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.