Эмоциональные расстройства у детей с недостатками умственного развития
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ І. ЕМОЦІЇ ЯК РЕГУЛЯТИВНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ.. 5
1.1.Природа і функції емоційних явищ.. 6
1.2. Феноменологія емоційних явищ.. 12
РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ.. 19
2.1. Загальна характеристика підліткового віку. 19
2.2. Стосунки з однолітками та дорослими. 26
2.3. Розвиток пізнавальних процесів. 31
2.4. Формування особистості підлітка. 35
РОЗДІЛ ІІІ. ЕМОЦІЙНІ РОЗЛАДИ У ПІДЛІТКІВ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ... 40
3.1. Патологія емоцій. 40
3.2. Психологічні аспекти проблеми агресивно-конфліктної поведінки підлітків з вадами розумового розвитку. 45
РОЗДІЛ IV. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ У ПІДЛІТКІВ З ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ.. 52
РОЗДІЛ. V КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ЗА ПРОГРАМОЮ “ФОРМУВАННЯ У ПІДЛІТКІВ АДЕКВАТНОГО ТИПУ ПОВЕДІНКИ, ЗНИЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ, А ТАКОЖ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ”. 63
5.1. Стенограма третього заняття. 64
5.2. Контрольне експериментальне дослідження ефективності колекційної роботи. 70
ВИСНОВОК.. 77
ЛІТЕРАТУРА.. 78
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.