Этика взаимоотношений медицинской сестры в лечебных профилактических учреждениях

План 

 1. Етика взаємовідносин медичної сестри в лікувальних профілактичних закладах

 2. Взаємовідносини медичних сестер у колективі

3. Запобігання міжособистісним конфліктам

4. Формування корпоративної культури в медичному закладі

Використана література 


ЕТИКА ВЗАЄМОВІДНОСИН МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ В ЛІКУВАЛЬНИХ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДАХ

У процесі своєї роботи медичні сестри постійно контактують із своїми старшими та молодшими колегами, а також із лікарями, провізорами, молодшими медичними працівниками та з іншими працівниками ЛПУ. У зв’язку з цим у роботі всього колективу особливого значення набуває налагодження правильних взаємин між медичними працівниками, наступність і злагодженість у роботі всіх ланок медичної служби, від яких залежить своєчасність та якість надання медичної допомоги.

Етична сторона субординації в медицині передбачає не формальну посадову супідрядність, засновану на чисто дисциплінарних вимогах, а взаємини, зумовлені такими морально­етичними підходами старших посадових осіб до молодших і навпаки, як доброзичливість, взаємоповага, тактовність і почуття товариської взаємодопомоги. Дотримання цих простих, усім доступних морально­етичних вимог піднімає весь комплекс взаємовідносин у медичному колективі на більш високий професійний рівень.

Для сестринської служби медичного закладу притаманні певні субординаційні та етичні особливості, що витікають зі структури ЛПУ та посадових обов’язків кожної медичної сестри. Зокрема, головна медична сестра є безпосереднім помічником головного лікаря та його заступників із медичної частини

Вона організовує та координує роботу всього середнього та молодшого медичного персоналу, а за допомогою лікарів ЛПУ організовує підвищення кваліфікації підлеглих, у тому числі з питань дотримання етики, деонтології, виховання корпоративної культури тощо.

Значну роль у зміцненні згуртованості колективу, наставництві медсестринської молоді, контролі за виконанням правил корпоративної культури відіграє старша медична сестра структурного підрозділу, яка, добре знаючи характерні особливості, сімейно­побутові умови та інші фактори підлеглих, у всіх складних та конфліктних ситуаціях може знайти правильне рішення.

У тих колективах, де панують добрі товариські стосунки між співробітниками, де дотримуються хороших традицій, кожен працівник відчуває корисність і важливість своєї праці.

Висока етика відносин у всіх ланках медичної структури відділення (няня — палатна сестра — процедурна сестра — сестра­господиня — старша сестра — ординатори — завідувач відділенням) при чіткому виконанні кожним своїх професійних обов’язків сприятливо впливає на лікувальний процес.  

ВЗАЄМОВІДНОСИНИ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У КОЛЕКТИВІ

Серед людей, що входять до кола нашого спілкування, завжди є ті, хто нам подобається більше, ті, хто нам подобається менше, і ті, хто нам взагалі не подобається. Тобто наше сприйняття інших людей, як правило, супроводжується більш або менш вираженим оціночним ставленням до них. При цьому ми досить швидко визначаємо, хто нам подобається, а хто ні. Будь­який колектив відчуває на собі вплив сил єднання і роз’єднання, є відбитком міжособистісних відносин.

Міжособистісні відносини — суб’­єктивно пережиті взаємозв’язки між людьми, об’єктивно проявляються в характері і способах взаємних впливів, що надаються людьми один на одного в процесі спільної діяльності і спіл­кування.

 Серед найважливіших міжособистісних взаємовідносин

1 2 3 4 5 6

Похожие работы