Европейская организация по испытаниям и сертификации

Законодавча основа і виконавські органи.  

Політика Великобританії в області виконання узятих на себе зобов'язань починається з виконання положень Договору. Відповідно до статті 249 Договорів директиви є обов'язковими для Держав – членів, на яких розповсюджується їх дія, в частині кінцевого результату, проте форма і методи їх виконання є завданням національних органів. У Великобританії виконання директив закріплене законодавством, як правило, вторинним законодавством, представленим часто «регламентами», а не первинним документом або «законодавчим актом» Парламенту. Після консультацій із зацікавленими сторонами виконавчі розпорядження по застосуванню якого-небудь нормативного акту готуються міністерствами і надаються на розгляд Парламенту. В міру можливості у Великобританії намагалися використовувати і адаптувати існуючі процеси, які діяли в національному законодавстві і були добре відомі для виготівників і споживачів, при підготовці умов для виконання директив ЄС. Таким чином, багато повноважень по виконання директив по Новому Підходу було запозичено із Закону, що діяв, про Захист Споживачів від 1987 р. або Закону про Охорону здоров'я і Безпеку Праці від 1974 р. (або їх обох). Відповідальність за поточного виконання положень по безпеці Закону про захист споживачів покладено у Великобританії на Департаменти по торгових стандартах місцевих урядових органів (органи заходів і вагів) і окружні ради в Північній Ірландії. Закон про охорону здоров'я і безпеку праці від 1974 р. розповсюджується тільки на Великобританію (проте, аналогічні положення існують і для Північної Ірландії)

Цей закон виконується виконавським органом по охороні здоров'я і безпеці (HSE), центральним Урядовим органом, що є, по більшості секторів економіки. Департаменти по охороні здоров'я в області охорони навколишнього середовища місцевих органів влади несуть відповідальність за виконання законодавства в області охорони здоров'я і безпеки на окремих підприємствах, проте вони не виконують законодавства в області постачання.

 

Політика в області Нагляду за ринком у Великобританії

Політика в області регулювання у Великобританії грунтується на визначенні мети, залишаючи для регульованих в міру можливості деяку свободу в ухваленні рішень по досягненню цієї мети. Гнучкість і співпраця між бізнесом і виконавськими органами також відображені в принципах політики по ефективного виконання, які були встановлені Регулюючим Підрозділом Секретаріату Кабінету Міністрів (колишній Підрозділ по Ефективнішому Регулюванню). Дані принципи викладені в новому виданні «Керівництва по ефективнішому регулюванню» і в недавно опублікованому Виконавчому Конкордаті. У цих документах особливо підкреслюється роль запобіжних засобів в порівнянні з лікуванням хвороби. Виконавським органам пропонується активно працювати з бізнесом, особливо з малими і середніми підприємствами, консультувати по питаннях необхідності забезпечення відповідності вимогам регламентів. Виконавські органи повинні забезпечити пропорційність заходів, що робляться, пов'язаним з ними ризиком з метою мінімізації витрат на забезпечення відповідності. Повинні бути надані можливості для обговорення обставин кожного конкретного випадку і дозволу розбіжностей до вживання офіційних заходів виконання, якщо негайність таких заходів не потрібна на користь охорони здоров'я і безпеки. Санкції за невідповідність повинні бути справедливими, пропорційними, однозначними і ефективними. Виконавські органи не повинні зупинятися перед необхідністю переслідування в судовому порядку за серйозні порушення. Такий підхід відповідає принципам пропорційності, який настійно рекомендується в другому виданні Комісії «Керівництва по впровадженню Директив на основі нового і глобального підходів».

Комісія з Охорони здоров'я і Безпеки (яка консультує Міністрів по

1 2 3 4 5 6

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные