Формирование общеучебных умений младших школьников на межпредметные основе
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.. 5
1.1. Характеристика загальнонавчальних умінь, що формуються в початковій школі 5
1.2. Теоретичні засади процесу формування загальнонавчальних умінь в учнів 12
1.3 Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку з точки зору можливостей оволодіння загальнонавчальними вміннями. 16
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ І РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ. 26
2.1 Експериментальна методика формування загальнонавчальних умінь на уроках «Я і Україна». 26
2.2. Міжпредметні зв’язки як засіб формування навчально-пізнавальної культури молодших школярів на уроках рідної мови. 32
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження. 37
ВИСНОВКИ.. 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 44
ДОДАТКИ.. 46
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.