Формирование коммерческой информации о товаре в рыночной среде

Зміст

Вступ. 3

1. Теоретичні основи формування комерційної інформації про товар у ринковому середовищі 5

1.1. Поняття „комерційна інформація” та „комерційна таємниця” в умовах ринкової економіки. 5

1.2. Товарні знаки та їх застосування у комерційній діяльності 10

1.3. Законодавчо-нормативна база щодо інформаційного забезпечення ринку товарів і послуг. 17

2. Комерційна інформація про товари вітчизняного виробника на сучасному ринку  30

2.1. Оцінка і аналіз комерційної ситуації на ринку алкогольних напоїв. 30

2.2. Джерела комерційної інформації про товари. 40

3. Шляхи вдосконалення збуду та поширення комерційної інформації про товари на торговельному підприємстві 45

Висновки і пропозиції 51

Використана література. 52

Цена: 300грн.
Количество страниц: 52

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы