Коммерческая деятельность в розничной торговле в рыночных условиях
Зміст
Вступ. 3
1. Роль комерційної діяльності на торгівельному підприємстві 5
2. Організаційно-правові форми суб’єктів комерційної діяльності, їх характеристика 15
3. Аналіз комерційної діяльності торгового підприємства, її ефективність. 21
4. Функції і організаційна структура комерційної служби торговельного підприємства 28
5. Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності торгового підприємства 36
Висновки. 40
Список використаної літератури. 42
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.