Компьютерно-информационные технологии. Возможности их внедрения и использования на уроках природоведения
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА.. 7
1.1. Сутність комп’ютерно-інформаційної технології 7
1.2. Педагогічні основи використання комп’ютерно-інформаційних технологій навчання в початковій школі 11
1.3. Особливості застосування мультимедійних технологій на уроках природознавства у початкових класах. 17
Висновки до першого розділу. 29
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ДОЦІЛЬНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА.. 32
2.1. Стан використання КІТ на уроках природознавства учителями початкових класів 32
2.2. Організація навчального процесу з природознавства із використанням комп’ютерних дидактичних засобів. 36
2.3. Аналіз результатів дослідження. 63
Висновки до другого розділу. 65
ВИСНОВКИ.. 68
ДОДАТКИ.. 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 75
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.