Культура и качество торгового обслуживания
Зміст
Вступ. 3
1. Соціально-економічне значення культури торгівлі в умовах ринкових відносин 5
2. Складові культури торгівлі, їх характеристика. 13
3. Елементи культури обслуговування та характеристика основних показників рівня культури торговельного підприємства. 19
4. Аналіз рівня культури та якості обслуговування населення на торговельному підприємстві 29
5. Заходи щодо підвищення культури та якості торговельного обслуговування населення 34
Висновки та пропозиції 41
Використана література. 43
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.