Литературно-художественные объединения Ровенской

Літературно-мистецькі об’єднання Рівненщини

Палац дітей та молоді - це найбільший реформатор серед подібних закладів держави: першим отримав статус Центру допрофесійної підготовки, і, з успіхом завершивши Всеукраїнський експеримент Міністерства освіти і науки України як експериментально-дослідний майданчик, на сьогодні - знову першим - став новим типом позашкільного закладу - навчально-виховним комплексом.

Це - щасливий дім, де кожна дитина впевнена: "Я - Людина". 

Це - унікальне місце, де діти мають знову - таки унікальну можливість розкритися, само реалізуватися, а ще - не втратити себе у такому складному для них світі, зберігши у собі таке ще по-дитячому маленьке, але таке вже по-дитячому велике "Я": "Я - Особистість", "Я - Людина". 

"Палац - наш дім", - кажуть наші діти. Вони ладні жити тут цілодобово і цілорічно. Вони люблять свій дім, а палац любить їх. Вони вірять у своє майбутнє - бо вже тут вони самі його створюють. І вони - щасливі наші діти. 

Свою майстерність передають дітям 170 педагогічних працівників, з них:

Заслужений працівник освіти України - 1

Заслужений працівник культури України – 1

Заслужений майстер спорту України – 1

Відмінник освіти України – 24

Нагороджені Почесними грамотами:

- Кабінету Міністрів - 1

- Міністерства освіти і науки України – 17

- кандидати педагогічних, психологічних, технічних наук – 3

- фахівці міста та викладачі ВНЗ – 16

- пошукувачі, аспіранти – 3

- стипендіати міського голови – 2

- бувші вихованці Палацу – 17 

Наші переваги в здійсненні науково-методичногозабезпечення

  • діагностико-прогностичний підхід до організації науково-методичної роботи;
  • науково-методичний супровід реалізації основних положень Національної доктрини розвитку освіти, закону України про позашкільну освіту; концепції профільного навчання;
  • створення умов для творчої самореалізації особистості;
  • створення умов для підвищення педагогічної майстерності та професійної компетенції педагогічного складу;
  • організація наукової, дослідницької, експериментальної роботи та експертизи педагогічних інновацій;
  • моніторинг професійної педагогічної майстерності педагогічних працівників;
  • науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
  • забезпечення інтеграції змісту профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах;
  • удосконалення системи управління;
  • інформаційне забезпечення;
  • організація співпраці з науковими установами міста;
  • координація роботи над створенням нових програм та здійснення експертизи програмного забезпечення;

Наші переваги в організації навчально-виховного процесу:

  • оволодіння знаннями перспективних спеціалізацій через профільне навчання;
  • поглиблене вивчення інформаційних технологій;
  • викладання сучасних знань за передовими методиками з використанням інтерактивних методів і форм навчання (тренінгів, майстер-класів, клас-концертів);
  • набуття професійних навичок через організацію виробничих, еколого-ботанічних практик, таборів тощо;
  • широкі можливості для дослідницької, наукової діяльності (секції МАН, фольклорні експедиції, еко-табори, захист дипломних робіт, випускних творчих робіт тощо);
  • унікальні можливості брати участь у міжнародних проектах, фестивалях, конкурсах, змаганнях Всеукраїнського та світового рівнів;
  • користування міжнародною мережею “Internet”;
  • отримання свідоцтва про позашкільну освіту за певною спеціалізацією.  

ЛІТЕРАТУРНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПОЕТАРХ"

Започаткований у вересні 1983 року як клуб шанувальників поезії, „Поетарх” став своєрідним осередком творчого спілкування всіх, кому не байдуже Слово. 

У практичній діяльності педагог покладається на філософські твори Григорія Сковороди, методику поетичної школи Рабіндраната Тагора, роботи вітчизняних теоретиків та

1 2 3 4

Похожие работы