Маркетинговая деятельность информационных учреждений в Украине - направления реализации

ЗМІСТ

 

Вступ

 

4

Розділ 1

Теоретичні засади маркетингової діяльності інформаційних установ

8  

1.1.

Понятійний апарат з теми дослідження  

8

1.2.

Поняття інформаційної системи та мережі  

14

1.3.

Бібліотечний маркетинг як один із напрямків реалізації маркетингової діяльності інформаційних установ  

18    

Розділ 2

Напрямки організації маркетингової діяльності бібліотечних установ в Україні

24

2.1.

Зміст і специфіка бібліотечного маркетингу  

24

2.2.

Напрямки маркетингової діяльності бібліотеки  навчального закладу 

  37

2.3.

Cуть, значення та етапи планування бібліотечної діяльності

 

38

Висновки

54

Список використаної літератури та неопублікованих документів

57

Додатки

 

 

Цена: 700грн.
Количество страниц: 62

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы