Налоговая милиция

План 

1. Етапи формування податкової міліції України

2. Права податкової міліції

3. Результати діяльності податкової міліції

4. Організація діяльності податкової міліції

Використана література

 

1. Етапи формування податкової міліції України

Створення податкової міліції ДПА України нерозривно пов’язано зі становленням державної податкової служби України.

З перших днів незалежності України актуальним постало питання щодо стабільної податкової політики. Запровадження податкової політики було покладено на податкову службу України, утворену 1 липня 1990 р. згідно з Постановою Ради Міністрів у складі Міністерства фінансів.

4 грудня 1990 року було прийнято Закон України “Про державну податкову службу в Україні”, що визначив статус державної податкової служби, її функції і правові основи діяльності.

З часом статус державної податкової служби вже не відповідав рівню ринкових відносин у країні, у зв’язку з чим виникла нагальна потреба у підсиленні ролі податкової служби в питаннях забезпечення стабільного надходження податків і інших платежів до бюджетів всіх рівнів.

У 1994 році в системі Міністерства внутрішніх справ України було створено підрозділи по боротьбі з кримінальним приховуванням прибутків від оподаткування.

Згідно з указами Президента України від 22 серпня та 30 жовтня 1996 р. ці підрозділи (4700 штатних одиниць) передано у підпорядкування Державної податкової адміністрації України і на їх базі створено податкову поліцію.

5 лютого 1998 року Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про державну податкову службу в Україні”», яким у складі органів державної податкової служби створено податкову поліцію

Новим Кримінальним кодексом України розширено підслідність слідчих податкової міліції за основними статтями з двох (801 приховування валютної виручки та 1482 ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових податків) до семи: ст. 204 (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), ст. 207 (ухилення від повернення виручки в іноземній валюті), ст. 208 (незаконне відкриття або використання за межами України валютних рахунків), ст. 209 (легалізація (відмивання) грошових коштів та іншого майна, здобутих злочинним шляхом) ст. 212. (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів), ст. 216 (незаконне виготовлення, підроблення, використання або збут незаконно виготовлених, одержаних чи підроблених марок акцизного збору чи контрольних марок), ст. 218. (фіктивне банкрутство). Якщо під час розслідування цих злочинів будуть встановлені злочини, передбачені ст. 191, 192, 200, 201, 202, 203, 205, 213, 215, 219, 220, 221, 222, 255, 358, 364, 366, 367 Кримінального кодексу України, вчинені особою, стосовно якої ведеться слідство, або іншою особою, якщо вони пов’язані зі злочинами, вчиненими особою, щодо якої ведеться слідство, вони розслідуються слідчими податкової міліції.

Цим Законом оперативні підрозділи податкової міліції визнані суб’єктами Закону України “Про оперативно-розшукову діяльність”.

Підрозділи по боротьбі з корупцією в органах державної податкової служби включено до переліку органів, які здійснюють боротьбу з корупцією і визначено статтею 4 Закону України “Про боротьбу з корупцією”.

Завдання та функції податкової міліції. Закон “Про державну податкову службу

1 2 3 4 5 6 7

Похожие работы