Обучение произношению на начальной степени овладения устной иноязычной речью в средних школах
Зміст
Вступ. 3
Основна частина. 9
І. Значення навчання вимови. 10
ІІ. Основні шляхи навчання вимови. 12
2.1. Імітація. 12
2.1.1. Диференційований підхід до учнів з різними здібностями до імітації 13
2.1.2. Проведення достатньої кількості вправ на слухове сприймання іншомовного матеріалу. 14
2.1.3. Поєднання індивідуальних відповідей з хоровими. 14
2.1.4. Конкретні прийоми для ефективної роботи над створенням потрібної вимови 15
2.2. Артикуляція звуків. 18
2.3. Порівняння звуків англійської мови з подібними звуками рідної мови. 20
2.4. Введення та пояснення нових звуків. 21
2.5. Закріплення навичок вимови введених звуків. 22
2.6. Фонетична транскрипція і навчання вимови. 23
2.7. Використання фонозапису в навчанні вимови. 25
ІІІ. Коригуючий комплекс вправ для тренування вимови і розпізнавання англійських звуків [θ, ð] 27
3.1. Вправи для коригування артикуляції звуків [θ, ð] 29
3.2. Вправи для коригування навичок розпізнавання і відтворення звуків [θ, ð] 30
3.3. Вправи для вдосконалення навичок розпізнавання. і відтворення звуків [θ, ð] 31
Висновки. 37
Список використаної літератури. 39
Додатки. 41
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.