Необходимость и сущность информационного сервиса
З М І С Т
Вступ
1. Суть інформаційного сервісу
1. 1. Cуть інформаційного сервісу в управлінні підприємством
1. 2. Особливості інформаційного забезпечення у місцевому самоврядуванні
2. Необхідність інформаційного сервсу
2. 1. Місце інформаційної діяльності в інноваційній моделі розвитку економіки України
2. 2. Нова роль бібліотеки
3. Інформаційний бізнес
3. 1. Загальна характеристика інформаційного бізнесу
3. 2. Ділова інформація
3. 3
Висновки
Список літератури
Вступ
У ринковій економіці незалежні, самостійні виробники товарів і послуг, а також всі ті, хто забезпечує безперервність циклу "наука - техніка - виробництво - збут - споживання" не зможуть успішно діяти на ринку, не маючи інформації. Підприємцю потрібна інформація про інших виробників, про можливих споживачів, про постачальників сировини, комплектуючих і технології, про ціни, про положення на товарних ринках і ринках капіталу, про ситуацію в діловому житті, про загальну економічну і політичну кон'юнктуру не тільки в особистій країні, але і у всьому світі, про довгострокові тенденції розвитку економіки, перспективах розвитку науки і техніки і можливих результатах, про правові умови господарювання і т. п. У зв'язку з цим доцільно проаналізувати інформаційний ринок, значна частина послуг якого відноситься до сфери ділової інформації.
У розвинених країнах значна частина інформаційної діяльності протягом останніх двох десятиліть залучена в ринкові відносини і виступає як один з найважливіших елементів ринкової інфраструктури по обслуговуванню, реалізації і розвитку ринкових відносин, а також як самостійний спеціалізований сектор ринку, на якому пропонуються особливі продукти і послуги.
Сучасний інформаційний ринок включає три взаємодіючі області: - інформацію; - електронні операції; - електронні комунікації.
У області електронних операцій ринок інформації виступає не посереднім елементом ринкової інфраструктури, область електрон ний комунікації знаходиться на стику з галуззю зв'язку, а інформація, відноситься до нематеріального виробництва.
Ринок електронних операцій (transactions) включає системи резервування квитків і місць в готелях, замовлення, продажу і обміну товарів і послуг, банківських і розрахункових операцій.
На ринку електронних комунікацій можна виділити різні системи сучасних засобів зв'язку і людського спілкування: мережі передачі даних, електронну пошту, телеконференції, електронні дошки оголошень і бюлетені, мережі і системи видаленого діалогового доступу до баз даних і т. п.
На світовому ринку інформації прийнято розрізняти наступні основні сектори:
- Сектор ділової інформації.
- Сектор інформації для фахівців охоплюючий.
- Сектор масової, споживацької інформації, охоплюючий.
Підприємцю потрібна інформація зі всіх 3-х секторів, але успіх його діяльності визначається перш за все своєчасним використовуванням ділової інформації.
- Суть інформаційного сервісу
- Суть інформаційного сервісу в управлінні підприємством
Серед різних видів сервісу інформаційний сервіс і індустрія, що його забезпечує, розвиваються стрімкіше всіх. До кінця XX століття вперше в історії людства основним предметом праці в суспільному виробництві промислово розвинених країн стає інформація.