Оценка внешней среды предприятия

План

Система моніторингу зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємства.  

Аналіз загального макросередовища підприємства.  

Операційне зовнішнє середовище (мікросередовище) 

Система сканування зовнішнього середовища.  

Прогнозування як метод оцінки майбутнього середовища.  

Рушійні сили конкуренції за М. Портером.  


Система моніторингу зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємства.  

Для реалізації та ефективного впровадження антикризової програми слід враховувати ряд зовнішніх та внутрішніх чинників що мають безпосередній вплив на результативність діяльності компанії, а також створити та впровадити на підприємстві систему моніторингу зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємства.

Програма моніторингу зовнішнього середовища включає в себе:

  1. Моніторинг діяльності конкурентів на ринку:

-         пропоновані конкурентами послуги

-         цінова політика конкурентів

-         основні споживачі продукції

-         новинки конкурентів

-         позапроєктне обслуговування та додаткові умови

-         долі конкурентів на ринку та їх зміна

-         маркетингова політика конкурентів

-         загрози появи нових конкурентів

  1. Моніторинг змін та загрози можливих змін у нормативно-правовій базі
  2. Загальні напрямки та тенденції ринку:

-         на ринку України

-         на міжнародному ринку

  1. Клієнтська база

Дуже важливим при моніторингу зовнішнього середовища є оцінка діяльності конкурентів

Для успішного розвитку та діяльності підприємство має випереджати своїх конкурентів, а для збільшення обсягу наданих послуг, що є основним напрямом діяльності політики компанії для виходу з кризи, ТОВ має розробляти та впроваджувати більш вигідні та цікаві для потенційних клієнтів умови обслуговування щодо дослідження та аналізу ринків, що їх цікавлять.

Моніторинг зовнішнього середовища по даному напрямку доцільно проводити один раз на пів року зі складанням детального портрету компаній-конкурентів.

Моніторинг можливих загроз щодо змін у нормативно-правовій базі, що може мати вплив на діяльність компанії доцільно проводити систематично, по мірі появи змін чи виникненні необхідності підтвердження їх відсутності.

При аналізі зовнішнього середовища особливу увагу слід приділити питанням тенденцій розвитку міжнародного ринку. Для України в галузі консалтингу характерна політика послідовності країнам Європи та Росії, тому попит на певні дослідження на даних ринках може слугувати першим сигналом для можливого освоєння та впровадження таких видів досліджень на ринку України. Повну оцінку змін та тенденцій на міжнародному ринку, в виду особливостей та середніх строків реалізації проекту (8-12 місяців),  доцільно проводити один раз на рік.

Потенційними клієнтами підприємства можуть бути усі юридичні особи (як виробничі, так й невиробничі підприємства), фізичні особи що мають намір створення юридичної особи, інвестиційні фонди, тощо. Моніторинг змін у області клієнтської бази та можливих клієнтів доцільно проводити щомісяця враховуючи швидкість змін потреб клієнтів та потенційних клієнтів компанії та строки, що необхідні для запуску впровадження нових проектів. Метою даного дослідження є виявлення потреб клієнтів та їх забезпечення на вигідних умовах у стислі строки.

Внутрішніми параметрами, що мають контролюватися та

1 2 3 4 5

Похожие работы