Организация делового приема

Організація ділового прийому

Прийомом називають збори запрошених осіб (зазвичай в офіційних осіб) у кого-небудь на честь кого-небудь або чого-небудь. Розрізняють прийоми ділові і урочисті.

Ділові прийоми пов'язані із запрошенням представників тієї або іншої фірми. Їх організовують для того, щоб сторони отримали консультації з того або іншого питання, а також з нагоди створення ними спільного підприємства. Про такі прийоми зазвичай домовляються по телефону або письмово, звівши наклеп точний час і кількість запрошених.

Гостей запрошують або в спеціально призначене для цих цілей приміщення (переговорна або приймальна), або в кабінет організатора прийому. В цьому випадку до письмового столу приставляють стіл для учасників прийому. По одну сторону столу розсаджують запрошених, а по іншу - сідають організатори прийому. .

Під час прийому керівникові не слід сідати за свій письмовий стіл, щоб не протиставляти, таким чином, себе рештою присутнього.

Представник приймаючої сторони зустрічає запрошених біля входу до установи, вказує, де гардероб, допомагає пані зняти пальто і проводжає їх, причому сам йде попереду, до приймальні або до кабінету того, що приймає.

Організатор прийому зустрічає прибулих біля входу, не виходячи з приміщення, і вітає кожного з них. При цьому керівник прибулих представляє кожного з прибулих. Улаштовувач прийому після того, як всі присутні займуть свої місця за столом, представляє гостям своїх співробітників (а їх зазвичай стільки ж скільки і запрошених), кожен з яких при цьому вітає гостей нахилом голови.

Потім починаються переговори. На ділових прийомах окрім предметів, необхідних для переговорів (писального паперу або блокнотів, олівців або ручок) і викладених на столі так, щоб кожному учасникові зручно було їх узяти, передбачається, як і на урочистих прийомах, пригощанні.

Як пригощання на стіл до прибутку гостей ставлять мінеральну і фруктову воду

Додатково викладають сигарети і сірники. Відповідно на столі мають бути прилади для відкриття пляшок і попільнички. Інколи традиційне пригощання доповнюють кавою або чаєм, а в деяких випадках і коньяком. Їх подають по сигналу організатора прийому. Як правило, ділові прийоми продовжуються не більше години.

Рекомендації для чоловіків

На всі прийоми, що починаються до 20:00, чоловікам можна одягати костюм будь­якого неяскравого кольору, якщо тільки ці прийоми не влаштовуються з нагоди національного свята, на честь глави держави або міністра. На прийоми, які влаштовані з тих же приводів, але починаються в 20:00 і пізніше, рекомендується надягати костюм чорного або темного кольору. Піджак повинен бути, як правило, застебнутий на всі ґудзики, окрім нижньої, яка не застібається ніколи. В застебнутому піджаку ходять до знайомих, у ресторан, в кабінет на нараду, на прийом у театр, сидять в президії або виступають з докладом. Розстібнути ґудзики можна під час сніданку, вечері, обіду або сидячи в кріслі. На всі види прийомів рекомендується надягати білу (не трикотажну) сорочку з коміром та з краваткою будь­кого, але неяскравого або чорного кольору. Чорна краватка надягає тільки на знак трауру або, якщо це встановлено, до фірмового одягу. Для строгих костюмів рекомендується надягати черевики темно­коричневого або чорного кольору. Світло­коричневі або коричневі черевики абсолютно не пасують до чорного костюма, чорні ж черевики підходять до коричневого костюма. В літній час до світлого костюма можна надягати кольорове взуття. На прийом не можна надягати сандалі, черевики на товстій підошві, спортивне взуття. Лаковані черевики надягають тільки до смокінга. Колір чоловічих шкарпеток повинен бути

1 2

Похожие работы