Организация продажи продовольственных и непродовольственных товаров на торговом предприятии

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретична характеристика організації продажу продовольчих товарів  5

1.1. Принципи та функції продажу товарів. 5

1.2. Методика організації продажу товарів у роздрібній торгівлі 15

1.3. Дослідження поведінки покупців. 18

1.4. Методи активізації продажу товарів. 26

Розділ 2. Організація продажу товарів на прикладі торгового підприємства „Вест Лайн”  30

2.1. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн". 30

2.2. Аналіз організації продажу товарів на підприємстві „Вест Лайн”. 31

2.3. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту. 33

2.4. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства. 36

Висновки та пропозиції 39

Список використаної літератури. 41

Додатки. 43

 

Цена: 250грн.
Количество страниц: 46

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные