Организация товарооборота на предприятиях торговли

ЗМІСТ

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТОВАРООБОРОТ ТОРГОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. 5

1.1. Сутність значення товарообороту підприємства як економічної категорії та показника діяльності 5

1.2. Види та форми товарообороту торговельного підприємства. 6

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРООБОРОТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 10

2.1. Соціально-економічна характеристика роздрібного товарообороту, його склад і структура. 10

2.2. Класифікація товарообороту роздрібних торгових підприємств. 15

2.3. Показники роздрібного товарообороту та фактори, що визначають його обсяги  20

РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРООБОРОТУ НА ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ   26

3.1. Суть, функції оптового товарообороту, його стан та напрями розвитку. 26

3.2. Показники оптового товарообороту та мета їх аналізу. 28

3.3. Особливості та вихідні передумови планування оптового товарообороту  34

ВИСНОВКИ.. 37

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 39

Цена: 250грн.
Количество страниц: 38

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные