Организации и проведение пресс-конференций

Зміст

Вступ  

1. Прес-конференція як жанр ділового спілкування      

2. Технологія організації і проведення прес-конференцій      

2. 1 Підготовка проведення прес-конференції

2. 2 Вибір місця і часу проведення прес-конференції     

2. 3 Правила проведення прес-конференції   

2. 4 Деяких особливостей спілкування з представниками ЗМІ       

Висновок   

Список використаної літератури

 

Вступ

Наймасовіший вид спілкування людей в соціумі (суспільстві) - ділове спілкування. Без нього не обійтися у сфері економічних, правових, дипломатичних, комерційних, адміністративних стосунків. Уміння успішне звістці ділові переговори, грамотно і правильно скласти діловий папір і багато що інше нині стало невід'ємною частиною професійної культури людини.

Для досягнення високої результативності практично у будь-якому вигляді комерційній діяльності необхідно володіти певним набором відомостей, знань, уявлень про правила, форми і методи ведення підприємницької справи, про принципи ділового спілкування. Культура ділового спілкування сприяє встановленню і розвитку стосунків співпраці і партнерства між колегами, керівниками і підлеглими, партнерами і конкурентами, багато в чому визначаючи їх (стосунки) ефективність. В зв'язку з цим сучасна людина повинна володіти наукою ділових стосунків, уміти встановлювати і підтримувати цивілізовані стосунки з людьми, повинен уміти обертати свою діяльність на благо інших людей, а також своєї роботи, своєї справи.

Специфічною особливістю ділового спілкування є його регламентована, тобто підлеглість встановленим правилам і обмеженням

Ці правила визначаються типом ділового спілкування, формою, мірою офіційності, конкретними цілями і завданнями, які стоять перед тими, що спілкуються. Вони фіксуються, оформляються у вигляді протоколу (ділового, дипломатичного), існують у вигляді загальноприйнятих норм соціальної поведінки, у вигляді вимог етикеток, обмежень часових рамок спілкування. Володіння усіма жанрами ділового спілкування, у тому числі і у формі прес-конференцій, входить в професійну компетенцію сучасного керівника або менеджера.

 

1. Прес-конференція як жанр ділового спілкування

Ділове спілкування є одним з найважливіших для керівника. Його метою є організація зв'язків, за допомогою яких співробітники взаємодіятимуть усередині організації, а також воно спрямоване на діяльність поза фірмою. Ця діяльність може носити науковий виробничий характер, переслідувати комерційні цілі і так далі. Ділове спілкування включає передачу і прийом важливої інформації, сприйняття її усіма сторонами. Дуже важливим є взаєморозуміння людей, оскільки воно забезпечує ефективний результат взаємодії, що і визначає ефективність співпраці.

Великі компанії, де робота з пресою поставлена на професійному рівні, регулярно проводять спеціальні заходи. Природно, такі заходи мають бути добре організовані, щоб вони не завдали шкоди репутації компанії. На таких заходах завжди багато прекрасних можливостей налагодити дружні контакти з журналістами. Основні цілі спілкування ділової людини із ЗМІ такі:

  • презентація своїх розробок, свого проекту або своїх особистих здібностей з прицілом на кар'єрне просування, підвищення особистої вартості на ринку фахівців;
  • презентація своїх розробок для інвесторів, партнерів, споживачів;
  • протидія конкурентам, боротьба з конкурентами за симпатії громадської думки (за симпатії партнерів, інвесторів, споживачів);
  • зміцнення особистої, корпоративної репутації, репутації вироблюваного продукту;
  • формування непрямих умов, сприяючих успіху особистому, корпоративному або успіху продукту.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11