Основы социальной политики

План

Вступ.  

Основи соціальної політики.  

Соціальна політика – для дітей.  

Соціальна і культурна політика і освіта.  

Молодіжні і дитячі громадські організації 

Головні напрями державної молодіжної політики в Україні 

Література.  


Вступ

Після проголошення незалежності України впала стіна між нашою державою і світом.

В освіті. Поява гімнацій, ліцеїв, коледжів внесла зміну в освітню програму. Збільшилася кількість іноземних викладачів, результатом чого, стала можливість інтеграції України в Європу, світ. Україну стала сприймати, не як СРСР, а як державу яка має свій власни потенціал і велику творчу наснагу. У громадян України з”явилась можливість розвивати свої таланти.

В культурі

Виставки наший митців побували майже в усіх куточках планети. Кількість експозицій, фестивалів, конкурсів з участю іноземних представників на території України з кожним роком росте.

В архитектурі. Майже кожного місяця у пресі можна прочитати інформацію про відбудову, відродження якоїсь історичної пам”ятки архитектури.

В соціальній сфері. Збільшуються дотації для творчих працівників. Велику підтримку отримують программи з розвитку молоді ти дітей.

Таким чином ми можемо побачити, що соціальна і культурна політика в нашій державі зазнала корінних змін. Але усякі зміни потребують правового підкріплення.

Основи соціальної політики

Основними принципами, на яких базується державне прогнозування та розроблення програм соціального розвитку України, є:

  • принцип цілісності, який забезпечується розробленням взаємоузгоджених прогнозних і програмних документів соціального розвитку України на коротко- та середньостроковий періоди;
  • принцип об'єктивності, який полягає в тому, що прогнозні та програмні документи соціального розвитку України розробляються на основі даних органів державної статистики, уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також звітних даних із офіційних видань Національного банку України;
  • принцип науковості, який забезпечується розробленням прогнозних і програмних документів соціального розвитку на науковій основі, постійним удосконаленням методології та використанням світового досвіду в галузі прогнозування та розроблення програм соціального розвитку;
  • принцип гласності, який полягає в тому, що прогнозні та програмні документи соціального розвитку є доступними для громадськості. Інформування про цілі, пріоритети та показники цих документів забезпечує суб'єктів підприємницької діяльності необхідними орієнтирами для планування власної виробничої діяльності;
  • принцип самостійності, який полягає в тому, що місцеві органив иконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень відповідають за розроблення, затвердження та виконання прогнозних і програмних документів соціального розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць.

Прогнозування та розроблення програм соціального розвитку забезпечує координацію діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;

принцип рівності, який полягає в дотриманні прав та врахуванні інтересів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання всіх форм власності;

принцип дотримання загальнодержавних інтересів, який полягає в тому, що органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування повинні здійснювати розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку виходячи з необхідності забезпечення реалізації загальнодержавної соціально-економічної політики та економічної безпеки держави.

1 2 3 4 5

Похожие работы