Особенности организации маркетинговой деятельности на предприятии на примере ООО туристическое агентство «Сатурн»

ЗМІСТ

 

Вступ. 3

Розділ І. Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективності діяльності підприємства. 6

1.1. Поняття маркетингу та маркетингової діяльності.. 6

1.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві.. 9

1.3. Маркетингове дослідження ринку та контроль маркетингової  діяльності.  17

1.4. Управління маркетинговою діяльністю.. 26

Розділ ІІ. Маркетинговий аналіз ефективності діяльності підприємства ТзОВ «Сатурн». 35

2.1. Загальна характеристика підприємства.. 35

2.2. Аналіз фінансового стану ТзОВ “Сатурн”.. 38

2.3. Аналіз маркетингової діяльності 56

2.4. Аналіз управління конкурентоспроможністю продукції на ТзОВ ,,Сатурн”   61

2.5. Охорона праці на ТзОВ „Cатурн”.. 64

2.5.1.Основні завдання служби охорони праці ТзОВ„Сатурн”. 64

2.5.2. Організація Служби охорони праці на ТзОВ„Сатурн”. 67

2.5.3. Характеристики умов та безпеки праці на ТзОВ „Сатурн”. 69

2.6. Шляхи вдосконалення організації маркетингу на ТзОВ «Сатурн».. 72

Висновки. 80

Список використаних джерел. 82

Цена: 700грн.
Количество страниц: 82

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные