Особенности отражения образа корпорации Apple в электронных медиа США и в Украине

ЗМІСТ

 

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи дослідження та розробки іміджу компанії  6

1.1. Теоретичні основи дослідження процесів формування іміджу учасників МВ    6

1.2. Методологічні засади аналізу ефективності розробки або розбудови іміджу ТНК 19

Висновки до першого розділу 34

РОЗДІЛ 2. Аналіз іміджу корпорації apple в електронних ЗМІ Сша та в Україні 37

2.1. Компанія Apple. Історія та формування корпоративного іміджу 37

2.2. Імідж компанії Apple в електронних ЗМІ 60

Висновки до другого розділу 73

РОЗДІЛ 3. Опис компанії navigator 75

3.1. Опис компанії та її відображення в українських ЗМІ 75

3.2. Системний аналіз іміджу компанії на «Navigator» 78

Висновки до третього розділу 83

ВИСНОВКИ 85

ДОДАТКИ 87

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93

 

Цена: 700грн.
Количество страниц: 96

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа