Правила приема, размещения посетителей ресторана и оформление заказа

ПЛАН

Зустріч відвідувачів       

Розміщення гостей         

Розподіл на позиції і нумерація столів      

Чергування позицій       

Робота з чергою   

Запрошення гостей        

Правила оформлення меню в ресторані    

Подача меню і правила прийому замовлень       

 

Зустріч відвідувачів

Відвідувачі, ще тільки підійшовши до під'їзду ресторану, повинні відразу відчути, що тут усе готово до зустрічі гостей. Приємна вивіска з назвою ресторану, табличка з вказівкою годин роботи ( і попередженням про припинення впускання відвідувачів за 30 мін до закінчення роботи), яскраве освітлення вечірньої пори в перші ж хвилини створюють у гостей святковий, підведений настрій.

У вхідних дверей їх люб'язно вітають швейцари в уніформі - лівреях, кашкетах і білих рукавичках.

У вестибюлі назустріч відвідувачам виходять гардеробники і, приймаючи від гостей верхню сукню, дають їм фірмові номерки. Потім відвідувачі перед дзеркалом можуть привести свій туалет в порядок. До цього часу виходить метрдотель, вітає гостей (бажано на їх рідній мові), уточнює, на скільки персон треба приготувати столик, і запрошує пройти в зал.

У залі метрдотель повинен проводити гостей до столу і усадити їх. У відсутність метрдотеля ці функції здійснює бригадир офіціантів. Пропонуючи відвідувачам зайняти місця за столом, слід мати на увазі, що жінка повинна сісти з правого боку від чоловіка, і при обслуговуванні їй треба подавати блюда в першу чергу.

Офіціант, підходячи до столика, повинен вітати відвідувачів залежно від години відвідування словами: "Добрий ранок", "Добридень" або "Добрий вечір".

Якщо гості сіли за вибраний ними стіл, то пропонувати їм інші місця, пересаджувати їх не дозволяється. У вечірні години займати вільні місця за столом, де вже сидять відвідувачі, можна тільки після того, як вони дадуть на цей дозвіл метрдотелеві. У денні години (з 12 до 17 годин), коли відпускаються обіди, за столиками можна займати вільні місця.

Іноді, буває, в залі ресторану відвідувач і офіціант стикаються один з одним

У такому разі офіціант завжди пропонує відвідувачеві пройти першим.  

Розміщення гостей

Вживаний Вами спосіб розсадження гостей безпосередньо впливає на режим роботи усього ресторану. Розсаджуючи гостей, Ви повинні працювати з офіціантом. Поки офіціант закінчує накривати стіл, запрошуйте гостей і ведіть їх до столика. Це дозволить заощадити час. Розсаджуйте гостей тільки за чисті, наново накриті столи. Але не перекритий стіл не має бути причиною відмови від його використання.

Випадок з життя:

Великий відомий ресторан в центрі Москви. Приходить молода пара. Їх зустрічає хостес і веде за стіл. Гості просять посадити їх за певний стіл біля вікна. Стіл розташований відокремлено і дуже зручно, біля вікна і у кінці залу. При цьому стіл не перекритий. Так от на прохання гостей посадити їх саме за цей стіл Хостесс відповідає: "Цей стіл не

1 2 3 4 5 6 7