Пресс-служба в структуре PR-отдела
Зміст
Вступ
1. Організація роботи прес-служби в ПР-відділі
2. Структура і основні завдання прес-служби ПР-відділу
3. Характер взаємин прес-служби ПР-відділу і ЗМІ
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Для того, щоб реалізувати високий потенціал управлінської функції інституту паблік рилейшнз, організації все частіше удаються до організації прес-служб в ПР-відділах.
На сьогоднішній день питання про створення прес-служби стоїть перед багатьма російськими компаніями. Найбільшої актуальності він набуває в головних торговельно-економічних центрах, конкурентне середовище яких додатково загострюється діяльністю великої кількості філій і представництв зарубіжних компаній, що мають багатий досвід побудови відносин з громадськістю шляхом організації ПР – підрозділів. В цілому ж інтерес керівництва комерційних організацій до цієї сфери діяльності залишається достатньо низьким. Керівництво вітчизняних організацій вважає за краще користуватися послугами ПР - агентств, при чому в більшості випадків, для проведення одиничних акцій, а не з метою систематичної роботи. Це може бути пояснено, з одного боку, недостатністю фінансових можливостей організації, а з іншої – недооцінкою ролі ПР для підвищення конкурентоспроможності самою організацією і складним відношенням суспільства до багатьом проявам цієї діяльності (такий грунт підготували акції політичного ПР і непрофесійні акції, що проводяться комерційними компаніями).
Метою даної роботи є вивчення організаційної структури і обов'язків прес-служби підрозділу паблік рилейшнз в організації.
Освітлення організації ефективних і корисних (у тому числі і для клієнтів) зв'язків з громадськістю, оптимальних для кожної компанії, в умовах конкретної ситуації способом — завдання курсової роботи.
Наявність власного прес-служби ПР-відділу має плюси і мінуси, мова про яких піде далі в даній роботі, але безперечне одне, що потреба в них в будь-якій економічній системі, що поступально розвивається, зростає.
1
Прес-служба ПР-відділу — це не керівний орган, він існує для сприяння пресі. Розміри і структура його повинні залежати від об'єму можливих потреб в його послугах, але він повинен бути чималим, щоб легко справлятися із звичайною текучкою і бути в змозі справитися з критичними ситуаціями, які час від часу можуть виникати. Необхідно передбачити можливість відповіді на запити центральних газет, що поступають в нічний час. Існують необхідні умови, які треба враховувати у відносинах з пресою: швидкість і точність. Якщо репортер ставить питання по телефону, значить, він хоче отримати відповідь на нього якнайскоріше. Якщо такої можливості немає, треба йому так і сказати, і бажано вказати інше джерело інформації. Якщо редактор просить фотографії, треба повідомити, чи є вони в наявності, або коли він їх зможе отримати. Які б не були правила надання інформації або фотографій, дотримуватися вони винні пунктуально.
Вважається, що відповідальні за зв'язок з пресою часто утрудняють написання статей, а інформації і що практика заяв для друку негативно позначається на журналістській майстерності. Обов'язок відповідального за зв'язок з пресою полягає в тому. щоб сприяти пресі, і. якщо він створює пресі перешкоди, значить, він не справляється з своєю роботою. На кожного відповідального за зв'язок з