Разработка эффективной рекламной кампании на примере ОАО "Ровноазот"

Зміст

Вступ

Розділ 1. Аналіз ситуації і маркетингова програма.

1.1. Характеристика організації.

1.2. Ринок і фірмове середовище.

1.3. Маркетингові цілі.

1.4. Маркетингова програма:

1.4.1. Продукт.

1.4.2. Цінова політика.

1.4.3. Політика розподілу.

1.4.4. Комунікаційний комплекс.

1.5.Загальні висновки по розділу 1.

Розділ 2. Планування рекламної кампанії.

2.1. Встановлення економічних цілей рекламної компанії.

2.2. Розрахунок бюджету рекламної компанії.

2.3. Ідентифікація цільової аудиторії.

2.4. Комунікаційні цілі рекламної кампанії.

2.5. Позиціонування рекламованої торгової марки. Заява про позицію.

2.6. Творча ідея і її вирішення.

2.7. Вибір носіїв реклами.

2.8. Розробка медіа-плану та графіку рекламної кампанії.

2.9. Організація контролю за ефективність проведення рекламної кампанії.

Висновок.

Література

Цена: 250грн.
Количество страниц: 52

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные