Развитие активности, инициативы и самостоятельности в работе учащихся начальных классов на уроках природоведения
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ АКТИВНОСТІ, ІНІЦІАТИВИ ТА САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. 7
1.1. Сутність, зміст та структура поняття „самостійна навчальна діяльність”. 7
1.2. Пізнавальний інтерес – важливий мотив діяльності школяра. 13
1.3. Особливості розвитку пізнавальної активності і самостійності учнів початкових класів на уроках. 27
РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ РОЗВИТКУ АКТИВНОСТІ, ІНІЦІАТИВИ ТА САМОСТІЙНОСТІ В РОБОТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА.. 45
2.1. Педагогічне керівництво організації освітньо-самостійної роботи учнів молодшого шкільного віку. 45
2.2. Система творчих завдань з природознавства для розвитку активності, ініціативи та самостійності 50
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВПЛИВУ САМОСТІЙНИХ РОБІТ ЯК ЗАСОБУ ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. 59
3.1 Визначення первинного рівня сформованості самостійності молодших школярів у навчальній діяльності у експериментальному і контрольному класах. 59
3.2 Формування досвіду самостійності та пізнавального інтересу учнів на уроках природознавства. 61
3.3. Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальному і контрольному класах. 72
ВИСНОВКИ.. 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 80
ДОДАТКИ.. 85
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.