Реклама ТЦ «Метро» и ее эффективность

ЗМІСТ


ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОПТОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5

1.1. Функціонування оптової торгівлі в умовах ринкової економіки. 5

1.2. Значення рекламної діяльності для ефективної діяльності оптового підприємства  8

1.3. Рекламні засоби які використовуються в рекламній діяльності оптового підприємства. 12

РОЗДІЛ 2. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТЦ «МЕТРО» ТА ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ. 19

2.1. Організаційно-економічна характеристика ТЦ «Метро». 19

2.2 Планування та застосування рекламної діяльності ТЦ «Метро». 22

2.3 Ефективність рекламної діяльності ТЦ «Метро». 24

2.4. Напрямки підвищення ефективності рекламної діяльності ТЦ «Метро». 28

ВИСНОВОК.. 32

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА.. 34


Цена: 250грн.
Количество страниц: 34

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа