Риски заболеваний компьютеромана

ПЛАН

Вступ 3

Основні шкідливі чинники, що впливають на стан здоров'я людей, що працюють за комп'ютером:        5

Руйнівні чинники    5

Статична поза           6

Електромагнітне випромінювання           6

Дія на зір        6

Перевантаження суглобів грон рук          6

Стрес при втраті інформації           7

Природа не терпить порожнечі     8

Симптоми залежності         9

В розумних межах   10

 

 

Вступ

Дослідження, проведені серед дорослих і дітей, показали, що робота за комп'ютером супроводиться значною напругою зорової, серцево-судинної, ендокринної, імунної, центральної нервової і інших систем, а також м'язів спини і плечового поясу.

І хоча до цих же проблем можна прийти і без комп'ютера, ведучи неправильний спосіб життя, він є додатковою причиною недостатнього відпочинку, малорухливого способу життя, нераціонального живлення і так далі

Високі вимоги до рівня сучасної освіти передбачають впровадження електронних засобів навчання вже в початкових класах.

Останніми роками комп'ютеризація і підключення до Інтернету є одними з найважливіших питань в нашій країні, що вирішуються на державному рівні.

Наприклад, в рамках пріоритетного національного проекту «Освіти» всі російські школи, у тому числі сільські, дістали доступ в Усесвітню мережу. Інтернет – всього лише засіб, і установам освіти належить ще навчитися використовувати його грамотно і ефективно.

На зорі входження комп'ютера в життя простого користувача уваги до його впливу на здоров'ї людини приділялося досить багато. Правда, досліджень на цю тему, особливо пов'язаних з функціональним станом організму школярів, украй недостатньо, в основному вони стосуються гігієнічної сторони питання. Але насправді ця частина проблеми вистачає добре відома. Всі знають, що потрібно робити гімнастику для очей, прагнути не сидіти близько до монітора – джерела електромагнітного випромінювання – і працювати дозований. Строгі гігієнічні вимоги розроблені для конструкції відео-дисплейних терміналів і персональних ЕОМ, робочих приміщень і устаткування місць для користувачів. У приміщенні змінюється мікроклімат: підвищується температура, знижується вологість, зменшується вміст кисню, порушується аероїдний склад повітряного середовища. Правила і норми також регламентують режим. Робочий день дорослих встановлюється з врахуванням їх діяльності

Наприклад, для викладачів вищих і середніх спеціальних учбових закладів і педагогів загальноосвітніх шкіл – не більше 4 годин в день. Діяльність оператора не повинна перевищувати 2 годин підряд з обов'язковими 15-хвилинними перервами.

Малятам до 3 років не рекомендується взагалі дозволяти користуватися комп'ютером – це для них дуже важке зорове навантаження. Дітям від 3 до 7 років небажано знаходитися біля монітора більше 15 хвилин в день. При цьому комп'ютерні ігрові заняття в дошкільних установах можна проводити не частіше два раз на тиждень і обов'язково завершувати їх гімнастикою для очей. Для першокласників безперервна діяльність за комп'ютером не повинна перевищувати 10 хвилин, для дітей другого–четвертого класів і середньої ланки – 15–25 хвилин. Для старших школярів – 30 хвилин на першому занятті і 20 – на другому.

Таких же тимчасових рамок слід дотримуватися і удома.

Ці правила і норми встановлені давно і ні для кого не є одкровенням, але останнім часом, коли комп'ютер став звичайною домашньою технікою, про них згадують все рідше.

Могутньо розвивається розважальна комп'ютерна індустрія. Це ігри всіляких типів: від банальних «квачів» і «головоломок» до складних спортивних тренажерів і віртуальних ролевих.

Саме тому хочеться знову привернути увагу педагогів і батьків до проблеми взаємодії дитяти і комп'ютера.

 

Основні шкідливі чинники, що впливають на стан здоров'я людей, що працюють за комп'ютером:

•          сидяче положення протягом довгого часу;

•          дія електромагнітного випромінювання монітора;

•          стомлення очей, навантаження на зір;

•          перевантаження суглобів кистей;

•          стрес

1 2 3 4

Похожие работы