Работа со списками в 1С бухгалтерии

РОБОТА ЗІ СПИСКАМИ В 1С: БУХГАЛТЕРІЇ

Для більшості списків, розташованих у формах прикладного вирішення, система надає ряд можливостей їх налаштування:

 Відбір і сортування

Дуже часто потрібно проглянути не весь список документів, а лише деякі, що задовольняють певній умові. У списках користувач може задавати умови відбору, що накладаються на об'єкти, які відображають в списку. Вид умови, яка може бути накладене на колонку списку, залежить від типу даних, що містяться в цій колонці. Наприклад, в довіднику Номенклатура можна відібрати елементи з найменуванням Віли:

Можливий відбір списку по підрядку. Наприклад, довідник Номенклатура, відібраний по найменуванню, що містить підрядок "жен", виглядатиме таким чином:

Можна відібрати, наприклад, лише ті кондитерські вироби, в найменуванні яких не міститься слово "цукерки":

Також користувач може управляти порядком сортування списку, задаючи колонки, напрям сортування і послідовність колонок (якщо виконується сортування по декількох колонках):

 Виведення списку

Список, що відображується на екрані, може бути виведений в табличний або текстовий документ. При виведенні списку враховується поточне налаштування колонок, відбір і сортування. Такий документ можна зберегти на диску або роздрукувати. При виведенні списку можна вказати набір колонок, які виводитимуться в документ:

При виведенні списку в табличний документ автоматично створюються угрупування, якщо список ієрархічний. Наприклад, список довідника Номенклатура, виведений в табличний документ, виглядатиме таким чином:

Той же список довідника Номенклатура, виведений в текстовий документ, матиме наступний вигляд: 

 Налаштування списку

Користувач може налаштовувати зовнішній вигляд списку, вказуючи колонки, які відображуватимуть, і їх послідовність. Окрім цього він може для кожної колонки задати ширину, висоту, положення і інші параметри:

Оскільки налаштування зберігаються для кожного користувача окремо, то при наступному відкритті списку користувач побачить таку саму картину, і йому не доведеться заново налаштовувати список. Це підвищує комфортність і швидкість роботи користувачів

Також є можливість встановити режим запам'ятовування активного рядка, вказати напрям переходу при відкритті списку (у початок або в кінець) і задати інтервал автоматичного оновлення списку:

Робота із списком звітів

Для налаштування списку регламентованих звітів можна використовувати довідник регламентованих звітів, що відкривається з форми "Регламентована і фінансова звітність".

У довіднику представлений список регламентованих звітів. Всі звіти розподілені по групах звітності (бухгалтерська, податкова, статистична і ін. ). Спочатку в список включені всі звіти, що входять в постачання програмного продукту.

Для оновлення регламентованої звітності використовується штатний механізм оновлення конфігурації. Користувач може розставляти звіти в списку за своїм смаком, переносити їх з групи в групу. А якщо підприємство взагалі не представляє які-небудь форми звітності, то їх можна прибрати із списку, натискує кнопку "Приховати". Для показу раніше прихованих форм звітності в списку призначена кнопка "Відновити".

Натиснення кнопки "Відновити" відновлює список звітів в первинному вигляді - як він був представлений в комплекті постачання "1С:Бухгалтерії 8" з врахуванням подальших оновлень.

У список можна додати новий звіт, який не передбачений в типовій конфігурації

1 2

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные