Роль рекламы в маркетинге
ЗМІСТ
ВСТУП 3-4
РОЗДІЛ 1. Реклама, як складова системи маркетингових комунікацій 5
1.1.Реклама як комунікативний процес 5-6
1.2.Вплив маркетингового дослідження ринку на формування рекламної кампанії 7-12
1.3.Розробка зраків реклами для ЗМІ 12-13
РОЗДІЛ 2.Мета та завдання реклами 14
2.1. Обгрунтування видів реклами 14-17
2.2.Типи реклами 17-26
РОЗДІЛ 3. Проведення аналізу ефективності реклами графічним та обчислювальним методами 27
3.1. Вплив товарної марки на рекламу 27-31
3.2. Оцінка ефективності реклами 31-32
3.3. Розробка графіку рекламної кампанії 32
Висновки 33-34
Список використаної літератури 35
Додатки 35-39
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.