Роль рекламы в маркетинге

ЗМІСТ 

ВСТУП 3-4

РОЗДІЛ 1. Реклама, як складова системи маркетингових комунікацій 5

1.1.Реклама як комунікативний процес 5-6

1.2.Вплив маркетингового дослідження ринку на формування рекламної кампанії 7-12

1.3.Розробка зраків реклами для ЗМІ 12-13

РОЗДІЛ 2.Мета та завдання реклами 14

2.1. Обгрунтування видів реклами 14-17

2.2.Типи реклами 17-26

РОЗДІЛ 3. Проведення аналізу ефективності реклами графічним та обчислювальним методами 27

3.1. Вплив товарної марки на рекламу 27-31

3.2. Оцінка ефективності реклами 31-32

3.3. Розробка графіку рекламної кампанії 32

Висновки 33-34

Список використаної літератури 35

Додатки 35-39

Цена: 300грн.
Количество страниц: 38

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные