Разработка системы маркетинговых исследований в организации (на примере ОАО "Завод" Технопривод ")

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретико - методологічні основи маркетингових досліджень

1.1. Cутъ маркетингових досліджень і їх видів

1.2. Організація і порядок проведення маркетингових досліджень

1.3.Роль маркетингових досліджень у здійсненні господарської діяльності підприємства в ринкових умовах господарювання

Розділ ІІ. Комплексний маркетинговий аналіз ринку продукйії підприємства ЗАТ “Завод “Технопривод”

2.1. Коротка характеристика підприємства та продукції, що ним виготовляється

2.2.Аналіз фінансово-господарського стану підприємства

2.3.Маркетинговий аналіз основних споживачів

2.4. Маркетинговий аналіз конкурентів

Розділ ІІІ. Система маркетингових досліджень фірми ЗАТ “Завод “Технопривод”

3.1. Дослідження навколишнього середовища фірми

3.2. Використання ринкових можливостей підприємства

3.3. Ідентифівкація маркетингових сегментів та вибір цільових ринків

Висновки і пропозиції  

Список використаної літератури

Додатки

Цена: 700грн.
Количество страниц: 79

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные