Рудольф Дизель

Рудольф Дизель

Творцем дизеля є людина на ім'я Рудольф Дизель (Rudolf Diesel).  

Рудольф Дизель народився 18 березня 1858 року у Парижі в сім'ї емігрувала до Франції з Німеччини.  У 1870 р. почалася франко-прусська війна і німецькій родині Дизель довелося перебратися до Англії.  Пізніше батьки відправляють Рудольфа до родичів у Німеччину в місто Аугсбург, де в 1873 році він успішно закінчує Аугсбургське училище і вступає до місцевої політехнічної школи.  У 1875 році пройшовши успішно співбесіду Рудольф Дизель був прийнятий у Вищу Політехнічну школу в Мюнхені.  Її він так само успішно закінчує.  Після в 1878 році майбутній творець дизеля перебирається знову до Франції, після того як прийняв пропозицію очолити завод акціонерного товариства Le refrigerateur ("Холодильник") у Парижі.  Пропрацювавши в Паризькому відділенні фірми 12 років, в 1890 році, вже будучи членом правління Акціонерного товариства холодильних машин, Рудольф переїжджає До Берліна.  

До переїзду в Берлін у Рудольфа Дизеля з'являється безліч КРЕСЛЕННЯ і розрахунків різних двигунів працюючих на аміаку.  Фантазія німця не знала меж виникали ідеї створення різноманітних двигунів від маленьких для швейних машинок до величезних стаціонарних агрегатів, що використовують сонячну енергію.  Але йому ні як не вдавалося розрахувати максимально ефективний двигун з найкращим ККД.  І ось після свого переїзду в Берлін до вченого приходить ідея замінити аміак сильно нагрітим стиснутим повітрям.  Як писав потім сам Рудольф - "У невпинній гонитві за метою, у результаті нескінченних розрахунків народилася нарешті-то ідея, що наповнили мене величезною радістю. Потрібно замість аміаку взяти стислий гаряче повітря, уприснути в нього розпорошену паливо тимчасово з згоранням розширити його так, щоб можливо більше тепла використовувати для корисної роботи. " 

28 лютого 1892 Рудольф Дизель отримує патент під назвою "Робочий процес і спосіб виконання одноциліндрового і багатоциліндрового двигунів"

 

Перший дослідний двигун з'явився в 1893 р. в Аугсбурзі, створенням якого керував сам Дизель.  І тут же приступили до випробувань, паралельно велася робота по створенню нових дослідних зразків.  Всього за три роки таких з'явилося три і тільки останні 3 і 4 виявилися досить працездатними.  

У першому двигуні намагалися використовувати в якості палива вугільний пил і не охолоджувати стінки циліндрів водою.  У підсумку від вугільного пилу відмовилися і в другому дослідному зразку вже використовували гас.  На відміну від першого двигуна другий під час випробувань в 1894 році зміг стійко працювати без навантаження.  

На основі проведених випробувань перших двох дослідних зразків у Дизеля виникає ідея створення третього дослідного зразка, де він вже враховує результати попередніх випробувань.  У підсумку третє дослідний зразок був вже більш схожий з тим дизелем, який нам усім відомий.  Дизелю довелося відмовитися від ідеї не використовувати водяне охолодження.  Хоча розрахунки і попередні випробування показали роботоздітність такої ідеї, але досліди показали доцільність використовувати всі таки водяне охолодження для двигуна.  А так само на третьому двигуні для подачі палива в циліндри і його розпилення Дизель використовував стиснене повітря.  

1 травня 1895 третій двигун безперервно пропрацював 30 хвилин.  Надалі були проведені випробування під навантаженням.  

На основі всієї цієї роботи в 1896 році з'являється четвертий остаточний двигун потужністю в 20 л. с. , який вже можна було використати у

1 2 3