СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ УПРАВЛЕНИЯ маркетинга на внешних рынках ЧАСТНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ'' СКИФЫ''

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 4

1. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ  НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.. 7

1.1 Сутність понять ‘‘маркетинг’’, ‘‘управління маркетингом’’, маркетинг на зовнішніх ринках. 7

1.2 Види та інструменти маркетингу. 11

1.3 Правові, організаційні, психологічні й економічні аспекти управління маркетингом на зовнішніх ринках. 18

1.4 Фактори, що впливають на управління маркетингом на зовнішніх ринках. 23

1.5 Оцінка ефективності управління маркетингом. 24

Висновок до 1-го розділу. 27

2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ПП ‘‘СКІФИ’’ 29

2.1 Загальна характеристика підприємства. 29

2.2 Організація управління. 31

2.3 Охорона праці на підприємстві 34

2.4 Фінансово-економічний аналізі діяльності підприємства. 35

2.5 Характеристика управління маркетингом. 41

2.5.1 Кадрове забезпечення управління маркетингом. 41

2.5.2 Матеріально-технічне забезпечення управління маркетингом. 44

2.5.3 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПП ‘‘Скіфи’’ 45

2.5.4 Маркетингові дослідження на підприємстві 47

2.5.5 Аналіз товарного асортименту ПП ‘‘Скіфи’’ 51

2.5.6 Характеристика рекламної кампанії 53

2.5.7 Характеристика інших засобів просування товарів на зовнішній ринок. 55

2.5.8 Оцінка витрат на управління маркетингом. 57

2.5.9 Системно-функціональний аналіз одного з видів робіт пов’язаних з управління маркетингом. 58

2.5.10 Оцінка ефективності управління маркетингом. 59

2.6 Митне оформлення та декларування легкового автомобіля. 62

Висновок до 2-го розділу. 72

3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ‘‘СКІФИ’’  ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЇХ НА ДОЦІЛЬНОСТІ 74

3.1 Узагальнення недоліків управління маркетингом на зовнішніх ринках ПП ‘‘Скіфи’’ 74

3.2 Підвищення кваліфікації персоналу. 76

3.3 Покращення програмно-інформаційного забезпечення процесу управління маркетингом. 79

3.4 Покращення маркетингових досліджень. 82

3.5 Покращення рекламної кампанії та інших методів просування товарів на ринок  87

3.6 Календарний графік проведення заходів. 87

3.7 Економічна ефективність запропонованих заходів. 87

ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ. 88

 

Цена: 700грн.
Количество страниц: 90

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные