Система доменных имен

План

Вступ  

Робота над помилками  

Що далі?      

БРЕНД В ІНТЕРНЕТІ, АБО "МЕРЕЖЕВА РЕКЛАМА"       

Сайт   

Банерна реклама   

Листи дискусій і розсилка      

Спонсорство і нестандартна комунікативна активність        

Особливості медіа-планування рекламних кампаній в інтернет      

Як вибрати партнера      

Декілька слів наприкінці 

Список використаної літератури    

 

Вступ

Проблема доменних імен в тому, що, з одного боку, вони, строго кажучи, є фікцією, що буквений позначає цифрові адреси, з іншого боку, ця фікція зручна, і тому за неї готові платити.  

Від самих різних, по більшості цілком розумних (втім, далеких від Мережі при цьому) людей періодично доводиться чути про проекти швидкого збагачення: ось якби передбачити, якими доменними іменами вигідно володітиме через тиждень/місяць/рік - можна було б їх зареєструвати і потім витребувати купу грошей з фірми, якій ці домени будуть потрібні до зарізу. Як окремий бізнес такі проекти не витримують ніякої критики, тому що ніхто ще не вмирав від відсутності того або іншого доменного імені. Навіть пошукова система Альтавіста не померла б, продовжуючи користуватися адресою altavista. digital. com. Тільки амбіції компанії Compaq, що бажала активно розкручувати пошукову систему з простим доменним ім'ям altavista. com, привели до історії з виплатою неймовірної суми в три з гаком мільйона доларів власникам домена, каліфорнійській компанії AltaVista Technology (що була, втім, в своєму праві: компанія була розробником відповідної технології і в своє продала її компанії Digital Equipment, залишивши за собою право на використання торгової марки AltaVista)

 

У промислових масштабах захопленням доменних імен (cybersquatting) займаються мало. Для російської Мережі сюжет з адвокатським бюро "Арбітражсудправо", що зареєструвало в Росніїросі 1300 доменів з сумнівними цілями, пояснюється лише загальним відставанням розвитку російського Інтернету (багато що з того, що на Заході вже "спробували - переконалися", тут зараз тільки почали пробувати на зуб), і загальною розумовою відсталістю тих, хто придумав цю гігантсьску авантюру неясного ступеня ефективності.  

У США проблема вже досить давно стоїть вельми гостро: історії із заплаченими тисячами доларів за вчасно зареєстровані домени, що асоціюються з назвами відомих, але менш розторопних компаній, повторювалися вже десятки і сотні разів. У зв'язку з наявністю подібних прецедентів Підкомітет по інтелектуальній власності Судового комітету Палати представників Конгресу США вчора схвалив проект закону, покликаного запобігти можливості "незаконного привласнення" доменних імен.  

"Акт про запобігання кіберпростору відносно торгових марок" передбачає заборону на реєстрацію імен доменів, що є торговими марками компаній або приватних осіб, іншими компаніями і приватними особами, які не володіють правами на дані торгові марки. За порушення цієї заборони передбачається накладати штраф від тисячі до ста тисяч доларів. Закон, втім, не забороняє реєструвати як доменні імена відомі, але такі, що не є торговими марками слова і словосполучення, а також імена і прізвища людей. Проект

1 2 3 4 5 6

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные