Система изучения существительных детьми начальных классов

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ I.  СИСТЕМА  ВИВЧЕННЯ  ІМЕННИКА.. 5

1.1.  Етапи формування поняття “іменник” у дітей. 5

1.2. Формування  уявлень  про  іменники – назви  істот  і  не  істот. 6

1.3. Вивчення  числа  іменників. 7

1.4.  Розпізнавання  роду  і початковий  етап  вивчення  відмінювання іменників  10

РОЗДІЛ II.  РОЗВИТОК  ТВОРЧИХ  ЗАДАТКІВ  УЧНІВ  ПРИ  ВИВЧЕННІ  ІМЕННИКА   13

2.1. Роль  дитячої  творчості  на  уроках  української  мови. 13

2.2. Загадки. 14

2.3. Значення  казки. 19

РОЗДІЛ III.  ОРГАНІЗАЦІЯ  САМОСТІЙНОЇ  РОБОТИ  УЧНІВ  У  ПРОЦЕСІ  ВИВЧЕННЯ  ІМЕННИКА.. 22

3.1.  Важливість  самостійної  діяльності учнів. 22

3.2.  Дидактичні  матеріали  для  самостійної  роботи другокласників  під  час  вивчення  іменника. 23

ВИСНОВКИ.. 31

ЛІТЕРАТУРА.. 32

ДОДАТКИ.. 34

Цена: 300грн.
Количество страниц: 48

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные