Совершенствованию управления маркетинговой деятельностью на ОАО Ровно Азот

Зміст

Вступ                                                                                             

1 Суть процесу управління маркетинговою діяльністю на  підприємстві

1.1 Сутність та зміст маркетингової діяльності

1.2 Принципи, цілі, функції процесу управління маркетингом

1.3 Особливості організації маркетингової діяльності на підприємстві

1.4 Планування маркетингової діяльності на підприємстві

1.5 Контроль маркетингової діяльності

2 Аналіз маркетингової діяльності та шляхи його удосконалення на прикладі ВАТ «Рівне АЗОТ»

2.1 Загальна характеристика ВАТ «Рівне АЗОТ»

2.2 Аналіз фінансових результатів та фінансового стану ВАТ «Рівне АЗОТ»

2.3 Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві ВАТ «Рівне АЗОТ»

2.4 Основні недоліки маркетингової діяльності на ВАТ «Рівне АЗОТ»

2.5 Шляхи вдосконалення управління маркетингової діяльністі на ВАТ «Рівне АЗОТ» та підвищення його ефективності

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

Цена: 300грн.
Количество страниц: 46

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные