Становления личности будущего учителя как субъекта жизнетворчества

Зміст


ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК СУБ’ЄКТА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ 9

1.1. Життєтворчість особистості як психологічний феномен. 9

1.2. Психологічні складові становлення особистості майбутнього вчителя як суб’єкта життєтворчості 19

1.3. Особливості формування життєвої компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки. 28

ВИСНОВКИ ДО I РОЗДІЛУ.. 38

РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.. 40

2.1 Методика, організація та процедура дослідження. 40

2.2 Аналіз та інтерпретація отриманих результатів. 48

ВИСНОВКИ ДО ІІ  РОЗДІЛУ.. 58

РОЗДІЛ ІІІ. ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ.. 60

3.1. Зміст та організація психокорекційної роботи. 60

3.2 Аналіз та інтерпретація отриманих результатів. 74

ВИСНОВКИ ДО ІІІ РОЗДІЛУ.. 80

ВИСНОВКИ.. 81

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 84

ДОДАТКИ.. 90

Цена: 700грн.
Количество страниц: 113

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа