Стратегический менеджмент на предприятии на примере супермаркета Вопак

Зміст


Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного менеджменту. 5

1.1. Сутність поняття „стратегія”. 5

1.2. Види стратегій. 10

1.3. Розвиток теорії стратегічного менеджменту. 12

1.4. Сучасні концепції стратегічного управління. 17

Розділ 2. Процес стратегічного менеджменту. 20

2.1. Зміст стратегічного управління. 20

2.2. Стратегічне планування та характеристика його етапів. 26

Розділ 3. Процес розробки стратегії та характеристика його етапів. 32

3.1. Розробка цілей та формування місії 32

3.2. Оцінка внутрішнього та зовнішнього середовища. 34

3.3. Аналіз альтернатив розвитку та вибір стратегії 35

3.4. Реалізація стратегії 37

Розділ 4. Стратегія розвитку підприємства „Вопак”. 39

Висновки і пропозиції 42

Список використаної літератури. 44

 

Цена: 300грн.
Количество страниц: 44

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные