Стратегии ценообразования ресторана
План
Вступ. 3
1. Процес ціноутворення в громадському харчуванні 5
2. Ціни і система націнок на продукти, що поступають на підприємство. 7
2.1. Витрати підприємств громадського харчування. 7
2.2. Структура продажної ціни на готову продукцію.. 9
2.3. Порядок включення в калькуляцію кондиційної сировини. 14
3. Обґрунтування і вибір раціонального методу ціноутворення на підприємстві 20
Висновок. 23
Список використаної літератури. 25
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.