Стратегии ценообразования ресторана

План  


Вступ. 3

1. Процес ціноутворення в громадському харчуванні 5

2. Ціни і система націнок на продукти, що поступають на підприємство. 7

2.1. Витрати підприємств громадського харчування. 7

2.2. Структура продажної ціни на готову продукцію.. 9

2.3. Порядок включення в калькуляцію кондиційної сировини. 14

3. Обґрунтування і вибір раціонального методу ціноутворення на підприємстві 20

Висновок. 23

Список використаної літератури. 25

Цена: 300грн.
Количество страниц: 25

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы