Совершенствование мотивации труда на примере производственно-торгового предприятия

Зміст

  

Вступ. 3

Розділ 1. Мотивація праці, як фактор ефективного менеджменту. 6

1.1 Поняття мотивації 6

1.2 Моделі мотивації 9

1.2.1 Теорія ієрархії потреб Абрахама Маслоу. 10

1.2.2 Теорія ERG  Клейтона Альдерфера. 12

1.2.3 Теорія потреб Девіда МакКленда. 13

1.2.4 Теорія мотиваційної гігієни Фредеріка Герцберга. 14

1.2.5 Теорія очікувань В. Врума. 16

1.2.6 Теорія справедливості Стейсі Адамса. 17

1.2.7 Комплексна процесійна теорія Портера-Лаулера. 18

1.3 Методи мотивації персоналу, як інструмент управлінського впливу. 20

1.4 Формування мотиваційного механізму управління поведінкою людей. 24

1.5 Використання систем винагород в мотиваційному процесі 29

1.5.1 Ефект винагороди в організації 29

1.5.2 Проектування ефективних систем винагород. 30

1.5.3 Нові підходи до винагородження працівників. 30

Висновок до І розділу. 32

Розділ 2. Аналіз приватного підприємства виробничо – торгової фірми „Вільха”. 35

2.1  Загальний аналіз стану і розвитку підприємства. 35

2.1.1 Характеристика об’єкта дослідження. 35

2.1.2. Аналіз економічного стану підприємства. 37

2.2. Матеріально-технічні ресурси. 42

2.2.1 Основні виробничі фонди. 42

2.2.2. Оборотні виробничі фонди. 43

2.3. Фінансові ресурси. 43

2.3.1 SWOT – аналіз. 68

Висновки по 2 розділу. 94

Перелік посилань. 96

 

Цена: 700грн.
Количество страниц: 97

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные