Управление товарной номенклатурой и ассортиментом продукции (на примере ООО Энтер)

Зміст


Вступ. 3

1. Місце та роль маркетингу в управлінні асортиментом та номенклатурою продукції 6

1.1 Значення та цілі маркетингу в діяльності підприємств. 6

1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування. 9

1.3. Вивчення сегментів ринку – визначення необхідної номенклатури продукції 13

1.4. Поняття асортименту продукції та її взаємозв’язок з потребою споживача  19

1.5. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів. 23

2. Аналіз комп’ютерних фірм, присутніх на ринку Рівного. 27

2.1. Товарна політика ПП ”Ентер”. 34

2.1.1 Загальна характристика ПП ”Ентер”. 34

2.2. Характеристика споживачів. 37

2.2.1. Роздрібні споживачі 37

2.2.2. Підприємці 38

2.3. Вивчення номенклатури та товарного асортименту. 39

2.4. Конкурентноспроможність. 41

2.5 Економічне обґрунтування заходів з підвищення ефективності товарної політики  47

Висновок. 51

Використана література. 53

Цена: 250грн.
Количество страниц: 53

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные