Урок.Захворювання половых органов. Венерические болезни. СПИД.

Тема: Захворювання статевих органів. Венеричні хвороби. СНІД.

Мета: Сформувати   в   учнів  певні  знання  про  венеричні хвороби та СНІД, їх

            ознаки,  шляхи  поширення  та  засоби  профілактики.

            Розвивати  творчі  здібності  учнів  під  час рольових ігор, нестандартних

            завдань,   самостійно   моделювати   можливі   заходи   запобігання   цим

            хворобам.  

            Довести   важливість дбайливого ставлення до свого здоров’я з раннього

            віку,   необхідність    дотримання    норм    здорового     способу    життя.

            Виховувати толерантне ставлення до людей з ВІЛ.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

Форма уроку: урок – ситуація

Форми, методи, прийоми роботи: фронтальні, групові, індивідуальні,  логічні, 

                             наочні,     узагальнюючі     схеми,       діаграми,     моделювання

                             ситуативних задач

Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, діаграма, графік

Хід уроку

І. Організаційний момент

          Вчитель.                     Покликав дзвоник на урок,

                                              В житті ви зробите ще крок.

                                              Нехай вам знань буде доволі,

                                              Я рада зустрічі у нашій школі.

II. Мотивація навчальної діяльності

         Вчитель.

         Добридень! Зустрічаючись, люди зазвичай говорят це гарне, добре слово, бажаючи один одному здоров’я.

-         А що таке здоровя?

За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, але й стан повного фізичного, душевного й соціального благополуччя.

 Є одна курдська притча. На початку творення Бог призначив усім живим істотам по 30 років земного строку – нарівно, без образ. Але людині цього видалося замало. Тоді Бог додав їй 15 років, віднявши їх у ішака, якого обтяжувало тоскне життя. Коли ж і цього виявилося недостатньо, Усевишній подарував людині ще 15 років, віднявши півжиття в собаки. Але й у 60 років людина не вгамувалася. Творець дав «улюбленцю» ще 15 років, цього разу покоротшавши вік мавпи.

. З тих часів перші 30 років людина радіє життю, наступні 15 років наживає статок, працюючи як. . . (здогадалися?), потім, немов ревнивий пес, намагається зберегти нажите, а протягом останніх 15 років уподібнюється далекому родичу. Натяк прозорий і не позбавлений зерна істини. Як же уготовані у Всевишнього роки зробити активними й творчими? Як зберегти молодість і здоровя? От про це й піде розмова.

 

III. Вивчення нової теми (деякі фрагменти уроку супроводжуються слайдами мультимедійної презентації) 

Адже відомо, що стан здоровя людини залежить:

-         від умов та способу життя – 50%;

-         від впливу навколишнього середовища – 20%;

-         від спадковості – 20%;

-         від рівня розвитку медицини – 10%.

Як бачимо, найбільшою мірою здоров’я людини залежить від неї самої. Якщо людина здорова, то вона й щаслива.

         На мій погляд, людині в житті повинно щастити в трьох випадках: від кого народитися, у кого вчитися і з ким одружитися, щоб народжувати дітей. Але іноді останнє – діти – для деяких людей стають нездійсненою мрією. Чому? Нерідко на шляху до цього виникають перепони: це хвороби статевої системи. Причини їх бувають різні, найчастіше – неуважність до свого здоров’я, необачність, довіра до людини, яка на це не заслуговує.     

 

Ми визначали такі поняття, як здоров’я фізичне, психічне, розумове та інші. Але ще не говорили про сексуальне здоров’я. Давайте разом визначимо, що таке сексуальне здоров’я. Допоможе нам у цьому невелика гра.

         Навчальна гра

         До гри запрошується сім учнів, які стають у коло. Кожен отримує картку, на якій описана ситуація.

  • Зіна хоче розпочати статеве життя, але вирішила зачекати до тих пір, поки не довідається більше про запобігання вагітності й інфекціям, що передаються статевим шляхом.
  • Юрко підозрює, що він може бути заражений венеричним захворюванням, але йому ніяково поговорити з дорослими. Він вирішує
1 2 3 4 5

Похожие работы