Урок-игра «Ее величество - Экономика» (5 класс)
Урок-гра «Її величність - Економіка»
(підсумкове заняття з теми “Місце економіки в суспільстві” курсу «Подорож у світ економіки, 5 клас»)
Мета гри: Повторити і закріпити знання учнів, отримані при вивченні розділу “Місце економіки в суспільстві”. Познайомити дітей з основними подіями сучасного економічного життя, показати в ігровій формі ринкові відносини. Розвивати в учнів інтерес до економіки, навички усного обчислення та роботи з калькулятором. Виховувати спостережливість, уміння відстоювати власну думку, уміння працювати в групах.
Тип уроку: урок-гра
Обладнання: карта подорожі, калькулятор, картки з запитаннями, папір, фломастери.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Клас об¢єднується у 2 групи.
II. Хід гри.
У ведучого 2 конверти. Лідери команд жеребкуванням визначають, яка команда гратиме за яким столом.
Учитель. Добрий день, діти! Сьогодні у нас дещо незвичайний урок. По-перше, у нас присутні гості, яким ми дуже раді. А по-друге, ми підводимо підсумок усьому, що ми вивчили у розділі “Місце економіки в суспільстві”, пригадаємо деякі економічні факти, продовжимо розв¢язування економічних задач, познайомимось з основними подіями сучасного економічного життя. Отже, сьогодні ми відправляємось у захоплюючу подорож казковим королівством Економіка. Багато цікавих зустрічей чекає вас у дорозі. Казки, ребуси, загадки допоможуть вам пройти усі важкі етапи і вчасно потрапити на аукціон її величності Економіки
1 етап. Привітання.
Учитель. Давайте познайомимось з командами ближче. Слово команді «Акули бізнесу».
Девіз команди:
В майбутньому ми зубки не зламаєм,
Бо секрети бізнесу на «відмінно» знаєм!
Учитель. Слово команді «Фінансові генії».
Девіз команди:
В цьому світі геніїв багато,
Та нас із ними не зрівняти!
Учитель. Команди чудово презентували себе. Настав час розпочати нашу подорож. Для того, щоб охоронці пропустили вас у казкову країну Економіка, вам потрібно відповісти на їх запитання:
j Пригадайте, герой якої казки хотів, щоб його гроші виросли? Що він для цього зробив?
k Який девіз найважливіший для жителів країни Економіка:
- Легше гроші прожити, ніж нажити;
- Нічого не дається дарма;
- Ощадливість дорожча за багатство?
Посніть чому.
l Як ви думаєте, хто повинен отримувати більшу зарплату:
- Той, хто збиває шухляди для деталей, чи той, хто виготовляє ці деталі?
- Той, хто узимку в теплому приміщенні нові дороги наносить на карти, чи той, хто ці дороги будує?
2 етап.
Учитель. Молодці, діти, бачите, охоронці дають вам дорогу, проходьте. А тепер завдання