Урок-игра «Ее величество - Экономика» (5 класс)

Урок-гра «Її величність - Економіка»

(підсумкове заняття з теми “Місце економіки в суспільстві” курсу «Подорож у світ економіки, 5 клас») 

Мета гри:  Повторити і закріпити знання учнів, отримані при вивченні розділу “Місце економіки в суспільстві”. Познайомити дітей з основними подіями сучасного економічного життя, показати в ігровій формі ринкові відносини. Розвивати в учнів інтерес до економіки, навички усного обчислення та роботи з калькулятором. Виховувати спостережливість, уміння відстоювати власну думку, уміння працювати в групах.

Тип уроку: урок-гра

Обладнання: карта подорожі, калькулятор, картки з запитаннями, папір, фломастери.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Клас об¢єднується у 2 групи.

II. Хід гри.

У ведучого 2 конверти. Лідери команд жеребкуванням визначають, яка команда гратиме за яким столом.

Учитель. Добрий день, діти! Сьогодні у нас дещо незвичайний урок. По-перше, у нас присутні гості, яким ми дуже раді. А по-друге,  ми підводимо підсумок усьому, що ми вивчили у розділі “Місце економіки в суспільстві”,  пригадаємо деякі економічні факти, продовжимо розв¢язування економічних задач, познайомимось з основними подіями сучасного економічного життя. Отже, сьогодні ми відправляємось у захоплюючу подорож казковим королівством Економіка. Багато цікавих зустрічей чекає вас у дорозі. Казки, ребуси, загадки допоможуть вам пройти усі важкі етапи і вчасно потрапити на аукціон її величності Економіки

Але прибути туди треба не з порожніми руками, а з еконами (так називають гроші цього казкового королівства). Де їх узяти? Звичайно ж, чесно заробити, беручи участь у різних конкурсах. Одержувати їх будуть ваші касири у банку. В подорожі візьмуть участь команда «Акули бізнесу» та команда «Фінансові генії».

1 етап. Привітання.

Учитель. Давайте познайомимось з командами ближче. Слово команді «Акули бізнесу».

Девіз команди:

В майбутньому ми зубки не зламаєм,

Бо секрети бізнесу на «відмінно» знаєм!

Учитель.    Слово команді «Фінансові генії».

Девіз команди:

В цьому світі геніїв багато,

Та нас із ними не зрівняти!

Учитель.    Команди чудово презентували себе. Настав час розпочати нашу подорож. Для того, щоб охоронці пропустили вас у казкову країну Економіка, вам потрібно відповісти на їх запитання:

j Пригадайте, герой якої казки хотів, щоб його гроші виросли? Що він для цього зробив?

k Який девіз найважливіший для жителів країни Економіка:

  • Легше гроші прожити, ніж нажити;
  • Нічого не дається дарма;
  • Ощадливість дорожча за багатство?

Посніть чому.

l Як ви думаєте, хто повинен отримувати більшу зарплату:

  • Той, хто збиває шухляди для деталей, чи той, хто виготовляє ці деталі?
  • Той, хто узимку в теплому приміщенні нові дороги наносить на карти, чи той, хто ці дороги будує? 

2 етап.

Учитель.    Молодці, діти, бачите, охоронці дають вам дорогу, проходьте.   А тепер завдання

1 2 3 4

Похожие работы