Урок иностранного языка в средней общеобразовательной школе

ЗМІСТ

Вступ.  

РОЗДІЛ 1. Урок, як основна форма організації навчання.  

1. 1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання.  

1. 2. Вимоги до уроку іноземної мови.  

1. 2. 1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови.  

1. 2. 2. Комплексність уроку іноземної мови.  

1. 2. 3. Іноземна мова - мета і засіб навчання.  

1. 2. 4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів.  

1. 2. 5. Різноманітність форм роботи учнів.  

1. 2. 6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності.  

РОЗДІЛ 2. Типи та структура уроків англійської мови.  

2. 1. Критерії класифікації уроків англійської мови.  

2. 2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови.  

2. 3. Аналіз уроку англійської мови.  

РОЗДІЛ 3. Практична частина.  

Висновок.  

Література.  


Вступ.

Педагогічна наука розглядає процес навчання як свідому й цілеспрямовану умисну діяльність учителя та учнів. В сучасній школі ця діяльність здебільшого проходить в рамках уроку, який доповнюється самостійними заняттями вдома, позакласною роботою та факультативними заняттями предмета[1].

Урок іноземної мови, як основна організаційна одиниця навчального процесу, є його частиною і водночас самостійною, цілісною ланкою. До нього ставляться ті ж загальнодидактичні й методичні вимоги, що й до всього навчального процесу. В ньому синтезуються закономірності навчання, органічно взаємодіють цілі, зміст і методи. Він реалізує методичну концепцію, покладену в основу навчання. Тому проблеми уроку звичайно розглядають разом з питаннями методики та організації циклу уроків.

Структура уроку визначається його змістом і місцем у циклі уроків. Тради­ційно урок складається з етапів. Поняття "етап" пов'язане з рухом до поставленої мети в рамках певного відрізку часу, тому етап усталений в дидактиці як структурна одиниця уроку

Проте один лише "набір" етапів уроку, розташованих у певній послідовності, не складає його структури. Структура уроку зумовлюється сукупністю закономірностей його внутрішньої організації, згідно яких компонуються його етапи.

У психолого-педагогічній літературі переконливо показано, що правильно організована робота учнів на уроці сприяє значному підвищенню ефективності навчання, активізації навчально-пізнавальної діяльності (П. Я. Голант, М. А. Данилов, Н. Г. Дайрі, Б. П. Єсипов, Р. Г. Лемберг, І. І. Малкін, Р. М. Мікельсон, І. П. Огородніков, Т. С. Панфілов, М. Н. Скаткін, Р. Б. Срода, А. В. Усова та ін. ). Різні аспекти цієї проблеми висвітлені в ряді дисертацій (Л. П. Аристова, І. М. Варава, И. В. Дорно, В. І. Каленик, М. К. Ковалевська, В. Я. Кривошеєв, Н. Н. Нікольська, Л. М. Піменова, Г. І. Полещук, М. В. Пархунова, К. Д. Соколова і ін. )

Об’єкт дослідження: навчально-виховний процес на уроках іноземної мови в середній загальноосвітній школі.

Предмет дослідження: структура, типи та особливості уроків англійської мови в середній загальноосвітній школі.

Метою нашого дослідження є висвітлення доцільності використання сучасних методів активізації пізнавальної діяльності учнів школи на уроках англійської мови. Показати їх ефективність у навчальному процесі.

Завдання дослідження:

1. Розглянути цілі, завдання, зміст і методи навчання іноземних мов у середній школі на сучасному етапі.

2. Охарактеризувати сучасний урок іноземної мови в середній школі

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные