Урок иностранного языка. Путешествие в Киев

Урок з іноземної мови.

Підтема: Подорож до Києва.  

Мета: Познайомити учнів із столицею України.

Розвивати розумово-практичну діяльність, пов'язану з порівнянням часів групи Indefinite. По­вторити теперішній доконаний час.

Вчити ставити запитання різних типів для розвитку комунікативних умінь. Розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення.

Обладнання: Підручник, картинки або карта Києва.

 

ХІД УРОКУ

І. ВВЕДЕННЯ В УРОК

Introductory Talk  

1. Вводна бесіда за темою уроку.

Запропонуйте учням розглянути картинку, на якій зображені діти біля відомого місця в Києві. Нехай учні дадуть відповіді на ваші запитання:

T: Look at this picture.

Who are the people in the picture?

Where are they?

What are they doing?

Do you know anything about the place?

Have you ever been to Kyiv?

Where did you go last summer?

What places will you visit during the next holiday?

Aim

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

So today we'll

• make around Kyiv tour;

• speak about some of its places of interest;

• learn how to ask and answer the questions about the city and its sightseeing;

• revise grammar that you may need to do all these things.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Grammar 1. Контрастування теперішнього, минулого та майбутнього часів групи Indefinite.

Запропонуйте учням виконати впр. 1 (стор. 10)

Розширте вправу. З цією мето» дайте завдання учням придумати свої запитання за аналогом, працюючи у парах.

 Т: Work in pairs. Make up your own questions. Ask them to your classmates.

Check up

2. Перевірка домашнього завдання (домашній твір).

Запросіть учнів розповісти про свою майбутню подорож згідно з написаним вдома твором. Запропонуйте іншим учням поставити додаткові запитання до цих оповідань.

Т: Now tell your classmates about your future travel that you described in уоr home compositions. Listen carefully and get ready to ask questions.

Grammar Review

3. Повторення теперішнього доконаного часу.

1) Намалюйте на дошці дві лінії, що представляють період часу, про який ви думаєте.

Blackboard 

2) Запропонуйте учням розглянути їх та визначити, яка з двох ліній підходить; до нижченаведених речень.

Т: Choose which of the two time lines is correct for each sentence. We've lived in Kharkiv for ten years. James left Kyiv in 1988.

3) Спонукайте учнів до пригадування правил вживання та утворення теперіш­нього доконаного часу. Використайте граматичний довідник (стор. 131) та табли­цю впр.

1 2 3

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные